desperat efter tips!
Jag om min sambo har nu varit tillsammans i 2 år. Jag är jätte lycklig med honom och är glad att ha honom i mitt liv, MEN han vill i princip aldrig ha sex!!!
Jag tar insiativet, eftersom jag vet att han kanske e trött efter jobbet... Men vad får man för respons? INGET! Jag har tagit upp detta med honom flera gången och han säger att jag pressar honom och att han nu känner sig misslyckad för att han inte tillfredställer mig.. Medan jag känner mig osexig och ful.. Har kommit på honom med att kolla på porr istället för att vara med mig.. Jag mår riktigt dåligt över detta och jag känner mig nästan som ett djur som hela tiden e på honom men aldrig får något tillbaka?! I början när vi va tillsammans hade vi sex hela tiden, nu e jag glad om jag får en en gång i veckan och då e de jag som tar insiativet såklart.. Jag försöker gå in med honom i duschen men han går bara ut direkt, han säger att han älskar mig överallt annat och pratar om att skaffa barn, men varför skulle jag vilja ha barn med någon som inte vill ha sex med mig? Någon som ser detta som en börda. Jag e bara 23 och han e 27, snälla vad kan jag göra för att få tillbaka hans lust! Hjälp mig tack!