• Sveasson

Vart kan man beställa familjekalender?

Det börjar bli hög tid att beställa ny familjekalender, men vart på nätet kan man hitta en sån?
    Jag har provat trycksakstorget och där är det bra, men man kan bara ha en bild per person för hela året, vilket är tråkigt. Sen har jag provat clickit och där kan varje person ha olika bild för varje månad, men då har kalendern istället ganska litet format.

Alltså, det jag letar efter är en stor familjekalender där man kan ha en bild för varje månad. Det måste inte nödvändigtvis vara bild på varje familjemedlem, det kan vara en enda stor bild, bara att det går att ha en för varje månad istället för samma hela året.

• Svar på tråden Vart kan man beställa familjekalender?
  • Hippopotame1

Jag vet inte om det är sådana här du menar, men jag skickade efter från Önskefoto.se. En bild per månad.

• Sveasson
    Hippopotame1 skrev 2011-12-07 12:40:33 följande:
    Jag vet inte om det är sådana här du menar, men jag skickade efter från Önskefoto.se. En bild per månad.
    Nej, de har mer vanliga almanackor. Jag menar en familjekalender, en sån som har en spalt för varje familjemedlem.
  • Hippopotame1

Aha... nej det har jag inte sett, men inte heller letat efter. Lycka till!

• Sveasson
    Hippopotame1 skrev 2011-12-07 12:55:23 följande:
    Aha... nej det har jag inte sett, men inte heller letat efter. Lycka till!
    Tack! I "värsta" fall blir det trycksakstorget igen även om det är lite trist.
  • Havsjungfrun
    www.kbfoto.se. Där kan du lägga in olika bilder på olika månader precis som i en vanlig fotokalender. Beställde förra året och var jättenöjd så det blir nya i år.
  • Havsjungfrun
    Jenny Hä skrev 2011-12-07 19:04:35 följande:
    Coop har sånna gratis
    Va? Hur då?
  • Jenny Hä

Deras i år är med spalter

• Havsjungfrun
    Jenny Hä skrev 2011-12-08 19:12:55 följande:
    Deras i år är med spalter

Inte med egna foton på då va?

• Jenny Hä

Nä missade att du ville ha det

• Sveasson
    Havsjungfrun skrev 2011-12-07 18:47:27 följande:
    www.kbfoto.se. Där kan du lägga in olika bilder på olika månader precis som i en vanlig fotokalender. Beställde förra året och var jättenöjd så det blir nya i år.
    Så nu har jag äntligen fått tid att pilla med kbfoto, den sidan verkar jättebra och jag beställer nog därifrån.
    Tusen tack för tipset :) 
  • Havsjungfrun
    Sveasson skrev 2011-12-09 13:32:15 följande:
    Så nu har jag äntligen fått tid att pilla med kbfoto, den sidan verkar jättebra och jag beställer nog därifrån.
    Tusen tack för tipset :) 
    Varsågod :)
Svar på tråden Vart kan man beställa familjekalender?