• Anonym (latmasken)

Varför har jag blivit så lat??

Innan tränade jag varje dag, nu tränar jag inte ,promenerar inte eller nånting.. Vill bara ligga på soffan och dega. Inte konstigt jag går upp vikt. Är i vecka 11 endast. Fel på mig eller??

• Svar på tråden Varför har jag blivit så lat??
  • Anonym

Samma här. Orkar inte ens dammsuga.

• Lena

Jag har också varit trött i början, illamående, hormonomställning och blodvärde har tagit ut sin rätt.

• Anonym (latmasken)

Jag har 99 i vilopuls också. Kan man  bli trött av hög puls? Hehe, jag är sjukskriven också pga anhörig som är sjuk så då är det mycket lättare att dega. Suck.. Får väl ta på träningsskorna och ut och promenera iallafall

• Lena
    Anonym (latmasken) skrev 2011-12-07 20:42:50 följande:
    Jag har 99 i vilopuls också. Kan man  bli trött av hög puls? Hehe, jag är sjukskriven också pga anhörig som är sjuk så då är det mycket lättare att dega. Suck.. Får väl ta på träningsskorna och ut och promenera iallafall
    Klart du blir trött av hög puls, dår är det ju redan för kroppen som den var ute och sprang.
  • Anonym (likadan)

jag var precis likadan i början av graviditeten, jag orkade inte ens göra det simplaste vardagsgrejerna som att göra mig i ordning, diska, lagamat, bädda sängen. Jag fick energin tillbaka runt v 23 och sen dess har jag varit jätte pigg, piggare än normalt Förvånad, är i v 36 nu och donar för fullt, skulle göra mer om det inte vore för foglossningen. 
    Det är bara att kämpa på, det är helt normalt ! 

• Anonym (latmasken)
    Anonym (likadan) skrev 2011-12-07 20:57:43 följande:
    jag var precis likadan i början av graviditeten, jag orkade inte ens göra det simplaste vardagsgrejerna som att göra mig i ordning, diska, lagamat, bädda sängen. Jag fick energin tillbaka runt v 23 och sen dess har jag varit jätte pigg, piggare än normalt Förvånad, är i v 36 nu och donar för fullt, skulle göra mer om det inte vore för foglossningen. 
    Det är bara att kämpa på, det är helt normalt ! 
    vad skönt att höra, jag har precis diskat men det är disk från idag och igår. Tur att vi bara är två! Jag vill ha min kraft tillbaka nuu.. Jag brukar vara pedant men nu nästan skiter jag i vilket. Känns konstigt 
Svar på tråden Varför har jag blivit så lat??