Hur visar din partner sin kärlek och uppskattning till dig?
som rubriken lyder...
som rubriken lyder...
Vi pussas innan någon av oss går hemmifrån
Vi pussas när den ena kommer hem
Vi pussas lite då och då (väldigt ofta)
Vi ger varandra uppskattande komplimanger
Vi säger varanra ofta "jag älskar dig"
Vi säger ofta "hur lyckligt lottad man är som fann honnom/henne"
Grejjen är nog den att Vi båda säger sånt till varanra, säger den ena så säger den andra. Det är inte en mans jobb att visa sin partner uppskattning, det är bådas jobb. Ger inte den ena uppskattning så slutar den andre oxå. Så klart finns de män och kvinnor vilka är helt värdelösa på det, då får de antingen öva upp den förmågan eller finnna någon som oxå är lika kass och obrydd om sånt.
Små saker som att skrapa rutorna på min bil eller köpa hem mitt favoritgodis.. Sen säger han ofta att han älskar mig och att han tycker att jag är duktig som mamma. Sen är det en massa andra småsaker han gör .
Ingenting
Vi pussas och kramas mycket också .
pussas, säger att han älskar mig, skottar snö osv osv.
Men just nu är det överlägset bästa när 8-månaders vaknar 04.16 att han säger: Jag går upp så du får sova idag älskling
Han ser alltid till att det finns vissa saker hemma hos honom när jag är där, han berättar för mig vilken lycka jag har tillfört hans liv, han presenterar alltid mig för sina vänner som "det här är min Lotta" så jag vet att han har pratat om mig med dem (när jag träffar nya naturligtvis) sättat han tittar på mig, sättat han rör vid mig, ja finns hur mycket som helst som han gör för att jag ska känna att jag är så speciell för honom
säger att han älskar mig
säger att han saknar mig
säger att han vill ha mig hemma när jag är borta (även om det är över en dag)
kramar mig på natten (klagar ibland över att han inte kan krama mig nu när stora magen är i vägen hehe bf om 20 dagar)
håller handen fast jag vet att han hatar att gå hållandes i handen.
ringer mig under dagen bara för att.
Min man vill gärna hålla mig i handen när vi ser på tv.Han hjälper mycket till lagar middag varje helg.Vi har varit tillsammans i många år så de är bara så att vi finns där för varann.Har ett bra liv tillsammans
Hejsan!
Jag och min sambo har varit ett par i snart 8a månader och vi har haft det lite stormig men, haft det mysigt och roligt tillsammans i mellan åt så.. Och min kille har en del yngre kompisar och dem har inget förhållande så ibland känns det som om han ser upp till dem att dem är signaler och lever livet vilket gör ont att se:/ Nu har han även fått svårt att se vad han har trotts att vi forfarande är nykära?? Han säger varje dag att han älskar mig på så sätt visar han att han älskar mig???? men uppskattning är något annat för mig det är ju inte så att han säger åh vad lycklig jag är att vi fann varandra. Jag önskar det så mycket att han kunde säga de orden eller jag saknar dig men inte ens det säger han förutom om han varit borta på en resa men inte annars min fråga till er. Hur tror ni min kille kan uppskatta mig mera? Några tips? Tack på för hand????