• vinegum

    Ni som startat/funderar på Syd Korea

    Vi står i Syd Korea kön och kan förhoppningsvis skicka papper i april 2012, kanske hemma med barn ca 1 år därefter. Då kötiden för Syd Korea blivit mycket längre på det senaste året och man står inför el lagstiftning i sommar 2012 känns det dock lite osäkert och vi har börjat titta på andra länder. Ni som är i gång med Syd Korea, hur ser kötiden/prognosen ut för er? Hur gamla har era barn varit vid BB?

  • Svar på tråden Ni som startat/funderar på Syd Korea
  • soffanloppan

    Hejsan!

    Jag och min man har sänt vår ansökan till Korea nu i januari 2012. Vi vet ej hur länge det kan dröja mellan BB och RB, AC har sagt till oss att det kan variera väldigt mycket, eftersom att Korea inte följer något kösystem i landet. Om du funderar över något skulle jag tipsa dig om att prata med AC :) Lycka till!
    Mvh Soffan 

  • vem vet

    Jag har ingen aning om hur köprognosen ser ut i Sydkorea, men tänkte gratulera er till att ni snart är framme i kön. Det verkar ha rullat på bra på senaste tiden för det är många anmälningsnummer som försvunnit från toppen på den kölistan. Vilka andra länder är det som ni jämför med?

Svar på tråden Ni som startat/funderar på Syd Korea