snett handtag på bugaboo cameleon
Jag har en bugaboo cameleon som jag köpt av en kompis. Den är inte ny på något vis, kan inte årsmodellen men hon har kört sina två barn i den, den yngsta är 2 år. Kan kanske vara en 06:a men är som sagt inte säker.
Har på senare tid upptäckt att handtaget är snett. På ena sidan slår handtaget i metall pluppen som sticker ut ur liggdelen (där man fäster regnskyddet)
Det är även lite trixigt att fälla ut chassit eftersom handtaget är lite snett. Var på barnvagscentralen och frågade och hon trodde att troligen har chassit fått sig en smäll, tex luckan i bilen eller liknande men hon hade inget bra tips på hur jag kan åtgärda det. Jag tror det är handtaget som är snett och inte att liggdelen sitter snett eftersom den kärvar vid utfällningen. Annars skulle det ju inte påverka när den skall fällas ut.
Någon som har haft samma problem och löst det?
Än är det inget jätte problem, men jag vill inte att det blir värre för då får jag inte på regnskyddet (har liggdelen på just nu) och kanske kan jag inte fälla ut den.
Annars är jag jätte nöjd med vagen så det vore så synd om den skulle gå å bli så sned att jag inte kan använda den.
Tacksam för tips!