star wars, spindelmannen osv
jag har litet problem som jag funderar en del på. Min son på 4,5 år kommer hem ifrån dagis och vill se på star wars, spindelmannen, ha star wars lego osv. På honom känns det som om han är den enda som inte har sett star wars även om det säkert inte är så. Men min fråga är, ser barn på detta? finns det ens star wars filmer för barn? samma fråga gäller även spindemannen!
Star wars lego önskar han sig, som sagt, men det är från 7 år känns lite tidigt att köpa det nu, han kan ju ändå inte bygga ihop det själv, varför måste många föräldrar köpa allt så himla tidigt! Jag är bra på att stå på mig, men jag är uppriktigt intresserad av hur det är hos andra. Jag är helt ensamstående då pappan valt att flytta till ett grannland, och som jag förstått det är star wars och liknande nått som "oftast kommer" ifrån pappan, har tänkt att det kanske är därför jag inte fattar detta =)
Jag vet såklart vad star wars är, har sett flera filmer och så, men jag kan inte överhuvudtaget tycka att detta är något för barn. Men jag vill hemskt gärna veta hur ni gör hemma med era jämnåriga!