Aldrig rest innan, vi ska vi tänka på samt packa?
Nu är äntligen resan beställd... blir till teneriffa.
Men vad ska man packa?
Behöver man ngt mer än pass och sjukkort från f-kassan?
Glada för svar :)
Nu är äntligen resan beställd... blir till teneriffa.
Men vad ska man packa?
Behöver man ngt mer än pass och sjukkort från f-kassan?
Glada för svar :)
Barn med?
Annars räcker det med visarkortet och pass
Jag antar att ni reser med litet barn.
Vilken ålder är barnet?
Bärsele är ju superduperbra om man har barn 0-3 år ca.
Det är ju inte alltid så vagnvänligt i andra länder.
Vätskeersättning, välling mm om det är litet barn.
Solskyddskläder, solskyddskräm
Vagn?
Vagn, alvedon, rumpsalva, välling, solskydd, solhatt. Till de vuxna behöver man oftast packa ner mindre än man tror :)
Tack för svaren, glömde skriva att hon är sex år. Och laktosintolerant...
Haha då skippar du nog rumpsalva och blöjor ;) ett tips att göra flygandet lättare är med bärbar dvd, flyga är inte det roligaste.
Hihi jo precis :) Visar de inte film på planet? Tänkte ta med hennes nitendo ds... Men kanske inte så mkt mer leksaker, tror ni man behöver mer? Blir ju säkert så att man shoppar där. Men vädret på teneriffa, ngn som varit där i dec/jan? Vissa säger att det e varmt men igår så sa någon att det inte är det o att ingen åker dit just nu?
Ska du till norra eller södra? Mina vänner va där
Nu i veckan i södra, hade kanon väder! Jag var på norra delen 2006 i januari och det va riktigt fint väder!
Leksaker finns att köpa där nere. Det är inte alltid dem visar film, hör med flygbolaget :)
Norra, Puerto de la Cruz :) Vad får man ta med på flyget? Så himla nybörjare på det här...
Böcker
Bärbar dvd-spelare/dator
Snacks
Kamera
Pennor/ritblock
Där var jag också! Pluggade på don Quijote :) riktigt fin stad! Inte så mycket festande som i södra delen, mycket pensionärer när jag var där :)