• Anonym (desperat)

Var hittar man svenska webcamtjejer?

Desperat som jag är (min fru har helt tappat lusten) så är jag väldigt sugen på att köpa webcamshower. Gärna någon svensk tjej som man kan småchatta med litet och som verkligen njuter av att visa upp sig för killar som runkar.

Var hittar men sånna?

• Svar på tråden Var hittar man svenska webcamtjejer?
  • Anonym

jag vet en tjej som gör det! maila på hotpanties@live.se
    hon är asschysst och trevlig, söt och snäll också!!

• Anonym (desperat)

Ja det skulle jag väl ha nämnt men ja jag har pratat jättemycket med min fru om detta. Hon har tappat lusten gått en utredning kring det. De trodde det var p pillren men nu har hon kört utan i 2 månader och jag har inte fått mer för det!

Vi har kommit fram till att hon inte tycker jag ska ha någon annan (och det vill jag inte för den delen) men hon föreslog att jag skulle prova att ha sexuellt utbyte med nån litet mer anonymt över nätet. Så det är i grunden hon som föreslagit detta.

• Mimmlas
    Anonym (desperat) skrev 2011-12-09 13:44:59 följande:
    Ja det skulle jag väl ha nämnt men ja jag har pratat jättemycket med min fru om detta. Hon har tappat lusten gått en utredning kring det. De trodde det var p pillren men nu har hon kört utan i 2 månader och jag har inte fått mer för det!

Vi har kommit fram till att hon inte tycker jag ska ha någon annan (och det vill jag inte för den delen) men hon föreslog att jag skulle prova att ha sexuellt utbyte med nån litet mer anonymt över nätet. Så det är i grunden hon som föreslagit detta.
    Okej, du är inte rädd att hon föreslagit detta för att hon är rädd att förlora dig och att det är "enda utvägen"?
    Så att hon håller det emot dig senare?

• Anonym (desperat)
    Mimmlas skrev 2011-12-09 13:47:49 följande:
    Okej, du är inte rädd att hon föreslagit detta för att hon är rädd att förlora dig och att det är "enda utvägen"?
    Så att hon håller det emot dig senare?
    Jag har faktiskt inte tänkt på det så och jag vill verkligen vara med henne. Det är bara det att jag är rätt sexuell av mig och vi har haft det väldigt bra sexuellt tidigare. Nu har hon mer eller mindre haft det väldigt svårt med lusten under det senaste året. Förr hade vi sex nästan dagligen och hon onanerade gärna flera gånger i veckan på egen hand..

Nu blir det sex varannan månad och hon onanerar aldrig. När hon har sex med mig är det för min skull...

Jag kan absolut vänta och se! Som sagt - jag gillar henne verkligen. Men någon måste jag göra för min egen skull och då känns detta bra. Hade nog aldrig föreslagit det själv men eftersom det kom från henne så känner jag "why not?"
  • The Riddler

Vad fan får man ut av webcam tjejer anyways?
    Porr är ju ett mycket bättre alternativ ^^ 

• Mimmlas
    Anonym (desperat) skrev 2011-12-09 13:51:54 följande:
    Jag har faktiskt inte tänkt på det så och jag vill verkligen vara med henne. Det är bara det att jag är rätt sexuell av mig och vi har haft det väldigt bra sexuellt tidigare. Nu har hon mer eller mindre haft det väldigt svårt med lusten under det senaste året. Förr hade vi sex nästan dagligen och hon onanerade gärna flera gånger i veckan på egen hand..

Nu blir det sex varannan månad och hon onanerar aldrig. När hon har sex med mig är det för min skull...

Jag kan absolut vänta och se! Som sagt - jag gillar henne verkligen. Men någon måste jag göra för min egen skull och då känns detta bra. Hade nog aldrig föreslagit det själv men eftersom det kom från henne så känner jag "why not?"
    Ni kan inte gå iväg till en sexolog? Eller bara familjerådgivningen, så kanske det kommer fram saker som inte kommer på tal när det bara är ni två.
    Som sagt akta så hon inte gav dig alternativet pga skuld. Hon kan må väldigt dåligt av att hon ej kan ge dig det hon gav dig förr.
    Men räcker inte porr då? Det är ju ett ganska stort steg att ha direkt kontakt med någon än att kolla på anonym porr.

• Anonym (desperat)
    Mimmlas skrev 2011-12-09 13:56:46 följande:
    Ni kan inte gå iväg till en sexolog? Eller bara familjerådgivningen, så kanske det kommer fram saker som inte kommer på tal när det bara är ni två.
    Som sagt akta så hon inte gav dig alternativet pga skuld. Hon kan må väldigt dåligt av att hon ej kan ge dig det hon gav dig förr.
    Men räcker inte porr då? Det är ju ett ganska stort steg att ha direkt kontakt med någon än att kolla på anonym porr.
    Jo jag kanske inte ska göra något förhastat. För mig skulle det nog kännas lockade med just det där litet halvt tabu med att sitta och runka framför en tjej som gjorde som jag bad henne. Jag hade nog aldrig tänkt tanken på det förrän min fru sade att jag kunde göra så. Då blev det väldigt frestande..

Jag vill ju inte ha sex med någon annan, men att byta sexuella tankar (chat) eller se nån göra saker under en konversation gör mig rätt kåt.

Men du har säkert rätt, hon kanske inte vill detta innerst inne?
  • Mimmlas
    Anonym (desperat) skrev 2011-12-09 14:02:42 följande:
    Jo jag kanske inte ska göra något förhastat. För mig skulle det nog kännas lockade med just det där litet halvt tabu med att sitta och runka framför en tjej som gjorde som jag bad henne. Jag hade nog aldrig tänkt tanken på det förrän min fru sade att jag kunde göra så. Då blev det väldigt frestande..

Jag vill ju inte ha sex med någon annan, men att byta sexuella tankar (chat) eller se nån göra saker under en konversation gör mig rätt kåt.

Men du har säkert rätt, hon kanske inte vill detta innerst inne?
    Som sagt du ska nog ta reda på bakgrunden till varför hon gett dig "frikortet" eller hur man nu ska säga.
    Ta gärna upp också att du inte tänkt på detta själv förens hon sa något.

Du har inte tänkt på att din drift kommer bli större också? Ju mer man har sex desto mer vill man ha. Så om du hittar en så enkel väg till njutning är det lätt att du fastnar där.
    Det är precis samma spiral som blir när man har lite sex, ju mindre sex man har desto mer avtrubbad till sex blir man. Det är antagligen därför din fru har så svårt att komma igång igen.

Sexologer ger ofta rådet att man ska ha sex även fast man inte har lust. För att då hittar man lusten igen till slut. För kroppen kommer vilja ha mer av de trevliga hormonerna.

Ta ett ordentligt snack med henne och fråga om det känns mer okej med vanlig porr ist för en verklig människa som du har direkt kontakt med. För som sagt skuld är farligt.
    Det kan få en människa att ge bort saker de egentligen inte vill men känner sig tvungna till. 
  • Anonym (K40)

Jag tycker inte du ska gå med på din frus förslag.

Det låter som hon inte vill jobba på problemet och söker en enkel lösning, att sätta dig framför datorn och onanera!

Gör en utredning eller försök ta tag i problemet på ett seriöst sätt.

Det är väl inget liv att sitta och runka framför datorn när du faktiskt är gift med en kvinna som du älskar!

• 123hej123

Det vanligaste är väl att man hittar Svenska tjejer på diverse forum som säljer sina webcam show tjänster via Skype, jag tycker dock det brukar vara väldigt dyrt så jag håller mig till denna sidan: https://www.webcamshow.se/sv/girls/svensk?selectedFilters=

Där finns det ett tiotal Svenska tjejer som har webcam shower, förstår inte att inte fler Svenska tjejer satsar på detta. Det finns ju en enorm marknad och Svenska tjejer är inte så vanliga på typ den sidan så blir man aktiv där lär man få många kunder.

Svar på tråden Var hittar man svenska webcamtjejer?