Bönan84 skrev 2011-12-10 22:10:23 följande:
hej allesammans!
är det nån här inne som har fått ont vid sex när ni haft/har spiral? jag hade det med min spiral men samma dag jag tog ut den upphörde smärtorna under sex...
//minelli
Jag tänkte precis samma sak.. hade sex igår och det gjorde fruktansvärt ont då och då =S det var en smärta som spred sig mot ryggen, nästan som värkar. Usch, jag som hittills varit så nöjd med spiralen =(
thweni skrev 2011-12-09 23:30:55 följande:
Fick panik när jag inte kände dem och letade igen. Då hittade jag två "piggar" i tappens öppning, det var jättesvårt att hitta. Men de fanns där, ungefär som klistrade mot ena sidan (därför tror jag att de var svåra att hitta, för tappen var ju svullen). Så antingen så finns de där, väl dolda eller så har den vandrat ut. Tror dock inte att man kan flytta på den om man inte drar i trådarna. Din sambo/kille/man kanske kan vara villig att känna efter? ;)
Kollade förresten på din sida och såg att du har en son född 25/1. Har också en son, han föddes 22/1, så de är jämngamla. =)
Och förlåt för väldigt ingående info, men det kanske är bättre att vara för ingående så att du vet hur du kan leta efter trådarna. :)
Jag kände runt och på tappen men känner det inte ändå, sambon försökte också men det slutade bara med skrattanfall. ^^ han kände den inte heller, dock känner ju han den vid sex ibland.
Oki, vad roligt =) Snart ett år då! =D Hehe, jag är själv ganska ingående i mina beskrivningar så det är ingen fara. ^^