Kom in på utbildning jag inte vill läsa egentligen...
Jag sökte till en utbildning och fick idag reda på att jag kom in. Har varit arbetslös länge och sökte därför till högskolan för att ha något att göra.
Men nu när jag kommit in så känns allt jätte jobbigt.
Jag vill egentligen inte jobba med detta och jag tror inte jag skulle klara utbildningen på 3.5 år när jag inte tycker det är roligt och allt verkar jätte svårt. Jag fick en panikattack idag pga detta och jag gråter hela tiden.
Alla blev så glada för min skull när de fick reda på att jag kom in men jag blev ledsen.
Borde jag gå en utbildning fast jag vet att jag inte vill jobba med det resten av livet? fast jag vet att jag antagligen kommer få dåliga betyg eftersom jag inte tycker det är intressant? fast jag egentligen har många drömmar om vad jag vill göra med mitt liv? Man har ju bara ett liv? Är det dumt att tänka så här?!
Antagligen är jag extra känslig idag eftersom jag tror jag fick ett utomhavandeskap idag....Allt känns bara som det är helt fel just nu men samtidigt vet jag att jag kan komma upp på fötterna igen bara jag vet hur jag skall göra.