P Moudi: Tack för dina ord! Vi har haft sex precis som vanligt under två år utan att jag blivit gravid, och jag har tröstat mig med att "men vi har ju inte FÖRSÖKT aktivt med att pricka in ägglossning o.s.v.". Så nu när jag har kommit igång med det hoppas man att det skall gå vägen...man blir så orolig. Jaha OK då förstår jag!

Spännande att få reda på vad det är för en liten krabat i magen då!

Hoppas allt går jättebra för dig.
Grodboll: Tack du med, för ditt svar!

Nästa månad, om det inte blir något denna månad, så gör jag som ni säger; att jag har sex dagarna före, under och efter ÄL för att slippa bli nojjig. Haha. Hoppas bara man får till det också...
Sedan har jag haft en annan fundering också... Om man har haft sex, och sedan vill ha det en gång till direkt efter det, visst bör det inte vara något problem även om det känns som att sperman "rinner ut"? Jag vill helst ligga helt stilla efter första omgången för att försäkra mig om att varenda droppe stannar kvar haha, för det känns verkligen som att sperman åker ut så lätt

Och när man då har sex direkt efter, så är det som att alla in-och-ut-rörelser liksom för ut det som strax innan det fördes in. Åh jag vet inte.