Aspackad och obehaglig!
Är just nu så jävla förbannad så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Har hämtat min sambo som vart på julbord med jobbet och han är så jävla packad så det är helt galet. Först ringer han upp mig och säger att du kan börja åka nu för att hämta mig. Sagt och gjort jag och dottern hoppar in i bilen och åker, väl framme ringer jag och frågar exakt vart jag ska nä men då är det minsann minst 40 minuter kvar innan han är där (dom åkte abonerad buss) jaha what ever vi väntar väl då. Sen ca sådär 1h 30 min senare kommer han och fanskapet är så full så han knappt kan stå, känner inte igen bilen och känner inte igen mig! Mycket märkligt väl inne i bilen så utbrister han vem fan är du, och vart i helvete är vi på väg! Psyco! Sen kommer värsta utskällningen han skriker och gormar kallar mig fitta otrogenm och jag vet inte vad! Jag blir ju helt chockad och försöker bita mig i läppen för att behålla någorlunda lugn inför dottern på 2 år som är med! Väl hemma så rusar han ur bilen och går sen hotfullt fram emot mig och gormar va fan tjaffsar du med mig! Din jävla fitta va tjaffsar du om!! Asså whaaat!! Fatta va grannarna måste tänka! Har aldrig varit med om liknade under våra snart 7 år tillsammans, plus att vi väntar vår 2:a. Vad ska jag ta mig till nu sover han tack och lov. Men jag är chockad och lite rädd. Hur ska jag ta upp det här imorgon? Var det bara en rejäl snefylla eller har han blivit galen.....