• Anonym (Förbannad)

Aspackad och obehaglig!

Är just nu så jävla förbannad så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Har hämtat min sambo som vart på julbord med jobbet och han är så jävla packad så det är helt galet. Först ringer han upp mig och säger att du kan börja åka nu för att hämta mig. Sagt och gjort jag och dottern hoppar in i bilen och åker, väl framme ringer jag och frågar exakt vart jag ska nä men då är det minsann minst 40 minuter kvar innan han är där (dom åkte abonerad buss) jaha what ever  vi väntar väl då. Sen ca sådär 1h 30 min senare kommer han och fanskapet är så full så han knappt kan stå, känner inte igen bilen och känner inte igen mig! Mycket märkligt väl inne i bilen så utbrister han vem fan är du, och vart i helvete är vi på väg! Psyco! Sen kommer värsta utskällningen han skriker och gormar kallar mig fitta otrogenm och jag vet inte vad! Jag blir ju helt chockad och försöker bita mig i läppen för att behålla någorlunda lugn inför dottern på 2 år som är med! Väl hemma så rusar han ur bilen och går sen hotfullt fram emot mig och gormar va fan tjaffsar du med mig! Din jävla fitta va tjaffsar du om!! Asså whaaat!! Fatta va grannarna måste tänka! Har aldrig varit med om liknade under våra snart 7 år tillsammans, plus att vi väntar vår 2:a. Vad ska jag ta mig till nu sover han tack och lov. Men jag är chockad och lite rädd. Hur ska jag ta upp det här imorgon? Var det bara en rejäl snefylla eller har han blivit galen.....

• Svar på tråden Aspackad och obehaglig!
  • krakel

Skulle ta mig ett rejält snack med honom imorgon. Kan du o dottern inte sova nån annanstans. ??? Kan han ha medvetet eller kanske omedvetet tagit nått mer än sprit.

• puss

shit va galet. hoppas han skäms som en hund i morgon. låt honom inte komma lidrigt undan! kram på dig.

Ät min sidfot
  • Anonym (Anna)

Det låter som att han har fått en snedtändning eller nått. Och ja, man kan få det endast på alkohol och behöver således inte ha använd droger.

Hoppas att det går bra till slut!

• Anonym (Förbannad)

Jo Jag funderade faktiskt också på det om vi skulle åka härifrån, men jag vet inte vart riktigt utan att behöva förklara hela allt ihop. Min första tanke var också att han kan ju omöjligt bara ha fått i sig alkohol men då hans pappa jobbar på samma firma så kan jag inte tänka mig att han skulle ta något annat.

• Anonym (Förbannad)

Tack snälla ni, ja hoppas verkligen han är sig själv imorgon igen

• Anonym (Förbannad)

Jo det gick väl bra till slut. Fanskapet vaknade dagen efter och mådde som han förtjänade. Minndes tydligen ingenting, men var iaf djupt ångerfull när han minsann fick höra ett och annat.

• villhaenliten

Du skriver att ni har varit ihop i 7 år. Har du sett honom berusad tidigare? Hur var han då? För det som hände var givetvis inte OK någonstans, SÄRSKILT inte inför ert barn! Han kanske bör hålla sig borta från alkohol i fortsättningen?

• Anonym (Förbannad)

Såklart har jag sett han packad någon gång, men absolut inte så där det är första gången någonsin. Och sen dottern kom så har det liksom inte direkt vart något festande mer än typ några kalla till grillkvällen och ja liknande så. Men en sån här karatefylla har det aldrig vart tal om tidigare, och hoppas för allt i världen att det inte behöver upplevas igen.

• skorpionen80

Oj, jag skulle stannat bilen och slängt ut honom, varför ska han åka med en otrogen fitta hem? Nä, han kan gott gå (om det inte är typ -20 eller så).

Hoppas han håller sig borta från spriten framöver...

• villhaenliten
    Anonym (Förbannad) skrev 2011-12-13 19:00:53 följande:
    Såklart har jag sett han packad någon gång, men absolut inte så där det är första gången någonsin. Och sen dottern kom så har det liksom inte direkt vart något festande mer än typ några kalla till grillkvällen och ja liknande så. Men en sån här karatefylla har det aldrig vart tal om tidigare, och hoppas för allt i världen att det inte behöver upplevas igen.
    Säg då till honom att det här händer inte igen, punkt. Försök sedan gå vidare och se det som en snedfylla. Det skulle jag gjort, om han är snäll och "normal" annars, och har varit det i 7 år. Alla kan göra misstag, men detta får givetvis inte upprepas.
  • Anonym (Förbannad)

Ja visst är det så, det är  överstökat nu, skulle det hända igen hanteras det inte under samma lugna melodi.

• villhaenliten
    Anonym (Förbannad) skrev 2011-12-13 19:14:24 följande:
    Ja visst är det så, det är  överstökat nu, skulle det hända igen hanteras det inte under samma lugna melodi.
    Alltså, jag menade inte att du skulle dumpa honom

Jag menade mer: var tydlig, säg att du inte accepterar sånt här igen (det har du kanske redan gjort?) men dra inte upp det ytterligare sedan. Gör ingen större grej av det, OM han är ångerfull och det inte händer igen som sagt. Han var uppenbarligen inte sig själv, i så fall skulle han bli otrevlig eller hotfull annars också. Men har han inga sådana tendenser annars, är det nog ingen ko på isen. 
  • Anonym (Förbannad)
    villhaenliten skrev 2011-12-13 19:21:26 följande:
    Alltså, jag menade inte att du skulle dumpa honom

Jag menade mer: var tydlig, säg att du inte accepterar sånt här igen (det har du kanske redan gjort?) men dra inte upp det ytterligare sedan. Gör ingen större grej av det, OM han är ångerfull och det inte händer igen som sagt. Han var uppenbarligen inte sig själv, i så fall skulle han bli otrevlig eller hotfull annars också. Men har han inga sådana tendenser annars, är det nog ingen ko på isen. 

ha ha jo det förstog jag. Och som jag skrev det är överstökat, alltså utagerat. Han vet vet jag tyckte. :D
Svar på tråden Aspackad och obehaglig!