Anonym (J) skrev 2011-12-10 20:02:06 följande:
Har din pojkvän sagt något?
Gillar inte heller hur jag ser ut där nere...ett jävla ex sa att det "hängde"..och nu kommer jag säkert aldrig kunna ha sex igen. Plus att han lite ofin sa " Öh, du har ganska stor klitta va?"
Så ja hängfitta med lillkuk har jag. och jo, visst han sa någon gpng när jag komiskt stod och drog i läpparna " Dra inte i dom!! DÅ blir dom ju bara längre!" Jag tycke om dom tills han sa det. Så japp, hängfitta med lillkuk och taxöron.
Vilken kul jävla kille.. Suck!
Vad fan gör man åt fittföraktet?
Min kille är så fåordig gällande detta, säger mer generellt att jag är fin..
Sen är han inget fan av att slicka vilket bara förstärker mitt "Han gillar inte fittans utseende.."
Jag önskar han kunde visa att han faktiskt gillar den genom att i första hand vara mer verbal och precis i sitt "Jag tycker att du är fin" Vad ska han säga liksom? "Ah, jag föredrar små/obefintliga blygdläppar" Nää, det säger han ju säkert inte fast jag (destruktiv som jag är i frågan) tror han gör..
Om han sen visade mer att han älskar den genom att vilja "äta" den till frukost, lunch och kvällsmat

så kanske mitt självförtroende skulle öka..
Men som sagt, han är rätt fåordig och generell när han pratar om mig och min kropp..
Jag tolkar det ju dessvärre som att han fint försöker göra mig nöjd även om jag inte upllever det så..