Någon som testat slim n fit aire???
Ska gifta mig i maj och behöver något som "tightar" till under brudklänningen.. har kollat runt i olika butiker och de är alltid bara små storlekar ( är en strl 48 ) Så jag undrar om någon testat denna??
Ska gifta mig i maj och behöver något som "tightar" till under brudklänningen.. har kollat runt i olika butiker och de är alltid bara små storlekar ( är en strl 48 ) Så jag undrar om någon testat denna??
Jag har testat vanlig slim n fit och det var INTE bra. Kan rekommendera lindex egna "trosor med indragning för magen". I nylonmaterial typ (jag kan ha M där och drar minst L i andra kläder). annars spanx, inget jag testat men oprah å hela hennes gäng pratade skitgott om dem, och nu senast läste jag om den på Maggan graafs blogg.
Jag har två o de hjälper men är inte det minsta praktiska att ha under maffig klänning, jag har provat. Skulle istäälet rekomendera en hold and lift trosa, köpte en toppen på kaphal för 200 kr.
Då skulle jag inte rekomendera slim and lift, jag har den näst största och de är en jäkla brottningsmatch att komma i och ur, huga för att ha den under en brudklänning