• MaammaL

Någon som testat slim n fit aire???

Ska gifta mig i maj och behöver något som "tightar" till under brudklänningen.. har kollat runt i olika butiker och de är alltid bara små storlekar ( är en strl 48 ) Så jag undrar om någon testat denna??

Min dotter är bäst i världen
  • Svar på tråden Någon som testat slim n fit aire???
  • karet

Jag har testat vanlig slim n fit och det var INTE bra. Kan rekommendera lindex egna "trosor med indragning för magen". I nylonmaterial typ (jag kan ha M där och drar minst L i andra kläder). annars spanx, inget jag testat men oprah å hela hennes gäng pratade skitgott om dem, och nu senast läste jag om den på Maggan graafs blogg.

• Meus Veritas

Jag har två o de hjälper men är inte det minsta praktiska att ha under maffig klänning, jag har provat. Skulle istäälet rekomendera en hold and lift trosa, köpte en toppen på kaphal för 200 kr.

• MaammaL
    Meus Veritas skrev 2011-12-10 22:13:45 följande:
    Jag har två o de hjälper men är inte det minsta praktiska att ha under maffig klänning, jag har provat. Skulle istäälet rekomendera en hold and lift trosa, köpte en toppen på kaphal för 200 kr.
    karet skrev 2011-12-10 22:13:20 följande:
    Jag har testat vanlig slim n fit och det var INTE bra. Kan rekommendera lindex egna "trosor med indragning för magen". I nylonmaterial typ (jag kan ha M där och drar minst L i andra kläder). annars spanx, inget jag testat men oprah å hela hennes gäng pratade skitgott om dem, och nu senast läste jag om den på Maggan graafs blogg.
    de som finns på kappahl, lindex etc kommer jag inte.. inte ens största storleken, min kropp är liksom timglasformad och jag får inte dem över låret och höften.
    Min dotter är bäst i världen <3
  • Meus Veritas

Då skulle jag inte rekomendera slim and lift, jag har den näst största och de är en jäkla brottningsmatch att komma i och ur, huga för att ha den under en brudklänning

• MaammaL
    Meus Veritas skrev 2011-12-10 23:43:04 följande:
    Då skulle jag inte rekomendera slim and lift, jag har den näst största och de är en jäkla brottningsmatch att komma i och ur, huga för att ha den under en brudklänning
    fy vad jobbigt :( börjar få lite småpanik, nu är det inte så att jag ska ha en åtsittande brudklänning men vill inte riskera att jag ser gravid ut.. jag blev snittad med dottern så magen hänger fult :(
    Min dotter är bäst i världen <3
Svar på tråden Någon som testat slim n fit aire???