• Anonym

Fetisch - hur berätta/skall/vågar jag?

Har en udda o pinsam (första gången jag är "öppen" med det) fetisch. Blir tokkåt på blöta o genomskinliga kläder. En genomvåt tunn vit klänning på en tjej är otroligt sexigt. Detta är min hemlighet och min fru sedan nio år vet ingenting. Vet att det är knäppt, men jag älskar att själv dra på mig en tunn tunika eller nattlinne o duscha med när jag är hemma själv eller på resa i jobbet. Som ni förstår är detta så knasigt att jag aldrig berättat det. Men, sex är kul o det som gör sex roligare kan ju inte vara fel. Behöver råd. Skall jag berätta? Hur gör jag det? Rädd att framstå som en idiot tillika lögnare som farit med osanning alla dessa år. Vi pratar aldrig sex o både jag o frun är pryda.

• Svar på tråden Fetisch - hur berätta/skall/vågar jag?
  • Frontline

Du anser det ju själv som att du är knasig så behåll det för dig själv istället och njut av det...

Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Sephrenia89
    Anonym skrev 2011-12-10 23:33:46 följande:
    Har en udda o pinsam (första gången jag är "öppen" med det) fetisch. Blir tokkåt på blöta o genomskinliga kläder. En genomvåt tunn vit klänning på en tjej är otroligt sexigt. Detta är min hemlighet och min fru sedan nio år vet ingenting. Vet att det är knäppt, men jag älskar att själv dra på mig en tunn tunika eller nattlinne o duscha med när jag är hemma själv eller på resa i jobbet. Som ni förstår är detta så knasigt att jag aldrig berättat det. Men, sex är kul o det som gör sex roligare kan ju inte vara fel. Behöver råd. Skall jag berätta? Hur gör jag det? Rädd att framstå som en idiot tillika lögnare som farit med osanning alla dessa år. Vi pratar aldrig sex o både jag o frun är pryda.

Här tänkte jag pang på rödbetan tills du skrev att ni är pryda, jävligt svårt faktiskt, ni får väl börja tala sex, det är bra att göra det, att ta upp det kan väll inte ge henne hjärtsnurp?
  • Anonym

har du väntat så här länge kanske du kan vänta lite till?
    köp en tunn vit klänning i present till sommaren och ta en romantisk kvällspicknick vid nån öde badstrand och lura sedan ner hon i vattnet Flört

• Tom Araya

Om du är pryd och frun är pryd och ni aldrig pratar om sex så är ju där problemet ligger, inte i din fetischm.

Förövrigt tycker jag din lockelse är fullt normal, jag går själv igång på tjejer i blöta, vita kläder. Dock lite tveksam till en man iklädd samma, förutom det faktum att jag inte tänder på män.

• plast killen

Delad glädje e dubbel glädje. Jag va typ 19 år innan jag berättade de jag gillar för tjejer och de e "värre" än de du gillar och har sedan dess fått uppleva de med alla mina tjejer och kan säga att alla har "accepterat" de trotts allt! Så våga och vinn! De viktigaste e nog hur du lägger fram de. De bästa kan vara att "skoja" fram de på nått sätt. Kanske om ni e lite typ salongs berusade så kan de gå lättare. Som sagt de du gillar e grymt harmlöst och på intet sätt "avtändande" på nått sätt så finner ingen anledning till att nån inte skulle gå med på de. Lycka till!

• rockaroll

Det var ju ingen konstig grej, det borde hon väl inte ta illa upp utav om du berättade? Hade inte jag gjort iaf! Annars kan du ju va lite wild och dra in henne i duschen med kläderna på som förspel? :)

Svar på tråden Fetisch - hur berätta/skall/vågar jag?