• Maggan­33
    Äldre 11 Dec 09:43
    2746 visningar
    5 svar
    5
    2746

    Enbarnsförälder vill ha vänner i GBG/regionen (jag har adhd)

    Jag söker vänner, ( I Göteborg/Västra Götaland) med "ensambarn" och ni som inte ska ha fler än ett barn,   du som ensamstående eller ni som par! (jag som förälder har även ADHD)

    Jag älskar min dotter och vill ge henne ALLT, vill inte att hon ska dela det jag ger henne med någon annan. ( Hon har många kusiner och kompisar runt sig, så hon är inte ensam. )

    Jag har intressen som: inredning, matlagning, åka till Gekås och shoppa ett par ggr/året, träffa nytt folk, i mindrre grupper- då jag har ett neurologiskt funktionshinder- ADHD- men det är "inget som syns utanpå". Som person kan jag vara lite tyst, det beror på vilken situaion jag är i. Vidare har jag intressen som: att promenera, se film( thriller, gärna svenskt, men även annat ), pyssla (scrapbooking, sticka/sy, gå på second hand/loppisar - ny/ gammal inredning)

    Jag hoppas vi hörs, blir mailvänner först, och sen träffas       

       Ha det bra! 

  • Svar på tråden Enbarnsförälder vill ha vänner i GBG/regionen (jag har adhd)
  • Familj­en01
    Äldre 16 May 00:59
    #1
    Jag har AS m.m.
    OBS!!! GRAFT SYNFEL!!! RESPEKTERA!!!
  • Familj­en01
    Äldre 16 May 01:49
    #2
    Varför är det så svårt att skaffa nya vänner för?!
    Har under en längre tid försökt skaffa nya vänner i den stad jag bor men det tycks vara ett uppdrag omöjligt. Känns som om det bara är jag som inte har några vänner. Alla andra har sina umgängeskretsar som de umgås med o.s.v. o.s.v. Är en helt vanlig tjej med vanlig intressen tror jag och hoppas på förstås så egentligen borde det vara enkelt kan man tycka. Skriver inlägg i forum men ingen respons. Går nu hemma och är förtidspensjonerad vilket gör att dagarna blir extra långa  min barn börjar sakna kompisar mina barn bryr sig väl kanske inte jätte mycket än men jag gör. Saknar kompisar att prata med, andra föräldra med barn och utan att fika med gå promenader med .o.s.v. Någon annan där ute som varit i samma situation eller utan? Hoppas på respons nu!
    OBS!!! GRAFT SYNFEL!!! RESPEKTERA!!!
  • Familj­en01
    Äldre 17 May 02:47
    #3
    Söker alltid nya seriösa ärliga vänner. Brevvänner med. Alltid roligt med brev. Är en glad, utåtriktad 41 åring m.m.. Är gift / mamma bor i Kronobergs län som ligger i Småland. Har två barn i ålder 10 år och 12 år. Fyra st hundar och tre st katter. Har massa drömmar. Intressena är barnen, vänner, datan, hundarna och katterna, skog djur och natur m.m. Det jag uppskattar är när jag kan få vara mig själv och ingen som ska hålla på och ändra mig det finns dem som gör. Känner ni för att brevskriva med mig så hör av er.
    OBS!!! GRAFT SYNFEL!!! RESPEKTERA!!!
  • Familj­en01
    Äldre 17 May 20:27
    #4
    Ja, är det någon av er som håller till runt Ljungby?                             
    OBS!!! GRAFT SYNFEL!!! RESPEKTERA!!!
  • NellyN­elly
    Äldre 9 Jul 15:27
    #5

    ..........................................

Svar på tråden Enbarnsförälder vill ha vänner i GBG/regionen (jag har adhd)