• Anonym

Brännande känsla i underlivet

Har i ca 3 veckors tid haft en brännande känsla i underlivet, värst när jag torkar mig eller försöker ha sex, men känslan finns där hela tiden.

Började behandla med lactal men sved/brände så enormt när jag tryckte in gelen så stod inte ut mer än två dagar. Köpte då canasten och började behandla mot svamp istället.
    2 veckor med canasten har nu gått, avslutade behandlingen i torsdags men besvären återstår.

Min mens är dessutom 8 dagar försenad. (Har spiral så borde inte va gravid).

Vad kan detta bero på?
    SKall köpa graviditetstest och ringa mödravården imorrn.
    Men skulle gärna vilja veta om nån varit med om liknande och vad de isf var för något? 

• Svar på tråden Brännande känsla i underlivet
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-12-11 10:45:44 följande:
    Kollat om du har uvi?
    Har haft det för jättemånga år sen och då var jag ständigt kissnödigt och gjorde grymt ont när jag kissade.
    Inga sånna symptom nu. Kan det ändå vara uvi? 
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-12-11 10:51:50 följande:
    Ja det kan det
    Okej. kan man få svar på om det är de man har utan att behöva gå till gynekologen?
  • Anonym

Ring gyn och be att få komma dit. Behandla inte med canesten, det förvärrar slemhinnorna och gör att det bränner och svider ännu mer. Det låter lite som att du fått Vestibulit, men det kan så klart vara något annat. Men se till att ta dig till en läkare så du inte förvärrar med receptfria svampmediciner om det är Vestibulit.

• Anonym

Gjort gravtest idag som visade negativt , skönt! En sak ur världen iaf :)

Nån läkare fick jag inte komma till då jag satt upp mig på tel tid till fel ställe :( Inte lätt att veta vart man skall vända sig av alla ställen som finns. Nu har jag iaf rätt nummer så får göra ett nytt försök imorgon. 

• jendis

har samma problem som dig,det bränner dygnet runt =/
    Var till gyn och tog alla prover då min sambo varit otrogen så trodde han smittat mig med nått,men alla prov var negativa8jag hade inget)
    Besvären är ändå kvar och ingen gyn vill7tycker jag ska kolla upp det,kan vara svamp har de sagt...

blir ändå lite orolig att det skulle vara någon könssjukdom =/     

Svar på tråden Brännande känsla i underlivet