Det spökar hemma hos mig :(
Igår natt när lillen låg och sov i sin säng runt fyra tiden , så satte hans speldosa som hänger över hans säng igång att spela, det är en fisher price sxpeldosa med knappar, alltså ingen sån där man vrider på som spelar och sen tar slut, utan denna spelar i tio minuter innan den stängs av!
jag låg och halv sov men vaknade med ett ryck då den sattes igång,spelade samt började snurra sakta, kan tillägga att det krävs två knapp tryck för att den ska både spela och snurra.
Gick upp och stängde av den och lade mig för att fortsätta sova. Vaknade kl 05.10 av att den satte igång och spelade igen. nu med annan melodi! När jag stängde av den gången innan hade jag stängt av så den var inte ens på standby (finn en knapp på sidan där man nollar den) "!! lillen vaknade och gallskrek, kunde knappt lugna honom efter detta. Jag var helt iskall i hela kroppen kunde knappt röra på mig, kände någon konstig närvaro i rummet. Bor ensam med min son så var ingen annan där. :( Har monterat ner speldosan nu så har inte varit något sen dess. Kan det ha varit något tekniskt fel på den ? Kan den sätta igång av sig själv två gånger med olika melodier samt snurra fast den är helt av?`Blir inte klok på detta och tycker det är obehagligt att vistas i lägenheten. Har bott här sedan juli och det har aldrig varit några problem innan.