• Emelie88johanzzon

2012 mammor Malmö

Hej! Någon i Malmö som ska ha barn i början på nästa år? Själv är jag en go tjej på 24 år som väntar mitt första barn i februari. Känner ingen som ska bli förälder. Hade vart jätte roligt att lära känna fler mammor :)

• Svar på tråden 2012 mammor Malmö
  • himlafin

Hej

Jag är 22 och bor också i Malmö. Jag fick visserligen barn nu i augusti. Kanske lite väl tidigt för din del ? Antar att det är roligare när man har barn i samma ålder.

• Poppee

Bor inte i malmö men nära ^^ är 19 och väntar barn i april

• Emelie88johanzzon

Hej hej! Vad roligt med svar :) vår lille kille tittade ut redan nu i onsdags. 9 veckor för tidigt. Lyckligtvis mår han jätte bra. Hade vart jätte roligt att träffa er! Har inte hunnit lära känna så många i Malmö än.

• himlafin

Grattis =D

Hoppas allt gick bra!

Det är bara att säga till om ni vill träffas någon dag. Mina dagar består bara av blöjbyten och bebisdregel, så jag har tid över ;)

Har inte heller lärt känna särskilt många här i Malmö. Har bara bott här i lite mer än 2 år nu.

Men som sagt, hör av er om ni får lust. Och grattis igen :D

• Catharinab

Åh vad kul, hittade denna tråd nu! Gjorde en egen idag på dagen om unga mammor i malmö då jag flytar dit i slutet av månaden! Min fästman är redan där och ordnar med lägenheten och så innan vi kommer. Någon som skulle vara intresserad av att ses? :D Är 21 år och min dotter föddes 22a Januari!

• EE90

Hej. Bor också i Malmö =)
    Har en dotter som är född i November..
    Var ska du bo Catharinab? 

Alltid roligt att lära känna nya mammor =)   

• Catharinab
    EE90 skrev 2012-04-05 19:33:35 följande:
    Hej. Bor också i Malmö =)
    Har en dotter som är född i November..
    Var ska du bo Catharinab? 

Alltid roligt att lära känna nya mammor =)   
    Bor i Persborg tror jag.. Haha :p Ja men verkligen :)
  • frånochmeddu

Jag vill vara med!! väntar första i December.. Är 22 år! Vill inte räkna mig som en "ung mamma" men det är alltid kul med tjejer i samma sits:)

• neroupp

hej även här en malmö mamma som gärna träffar fler vänner har en son som föddes den 29/2.. hade varit trevligt med en fika eller promenad?? 

mvh sara 

Svar på tråden 2012 mammor Malmö