• AlexandraH

En bh fråga.. Hjälp tack!

Är det bygelbh man ska satsa på om brösten glider ur bhn? Minns inte vad dom sa till mig på Twilfit.. Jag har iaf blivit rekomenderad att inte ha push up..

• Svar på tråden En bh fråga.. Hjälp tack!
  • Nemi76

Glider ur? Låter som att du har fel storlek på bh:n istället...

• AlexandraH
    Nemi76 skrev 2011-12-13 12:40:08 följande:
    Glider ur? Låter som att du har fel storlek på bh:n istället...
    nej men det är inte bara det, dom sa det till mig i butiken att det var en sorts bh som jag skulle satsa på
  • Nemi76
    AlexandraH skrev 2011-12-13 12:43:55 följande:
    nej men det är inte bara det, dom sa det till mig i butiken att det var en sorts bh som jag skulle satsa på

Låter lite märkligt eftersom min erfarenhet är att alla kan ha alla möjliga olika modeller bara det är rätt storlek
  • 071001

Nemi76, jag säger emot. Mina bröst är så slappa i sig att om inte kupan täcker i princip hela bröstet så vill de hoppa ut, sk dubbeltutte. De är som tomma påsar numera, fast stora ändå.
    Ts, har fått tips här på fl om en modell som heter bombshell på Lindex för detta problemet.

• Nemi76
    071001 skrev 2011-12-13 13:45:02 följande:
    Nemi76, jag säger emot. Mina bröst är så slappa i sig att om inte kupan täcker i princip hela bröstet så vill de hoppa ut, sk dubbeltutte. De är som tomma påsar numera, fast stora ändå.
    Ts, har fått tips här på fl om en modell som heter bombshell på Lindex för detta problemet.

Det känns som att en större kupa borde lösa problemet. Fast jag är ingen bh-expert så det kan ju faktiskt vara så att jag har fel
  • BuoBä

På beskrivningen låter det som om de rekommenderat dig helkupa.

Det finns både med och utan bygel. Sen finns det såklart alla bh-varianter mellan push-up som bara är små trekanter på sidorna, och "mormors-bh" som går ända upp till halsen. Du måste nästan ta dig till en bra butik och prova.

• 071001

Större kupa än det jag har? Då skulle de skvalpa runt där inne tror jag. Slappa, urlakade bröst är kassa.

Svar på tråden En bh fråga.. Hjälp tack!