Testa på ÄL+9 är det helt onödigt? Någon som plussat så tidigt?
Börjar bli otålig och funderar på att göra ett CB imorrn bitti. Vad tror ni, är det möjligt att få ett positivt test så tidigt? Har vissa känningar på graviditet :)
Börjar bli otålig och funderar på att göra ett CB imorrn bitti. Vad tror ni, är det möjligt att få ett positivt test så tidigt? Har vissa känningar på graviditet :)
Du ska nog vänta till i alla fall minst 3 dagar innan BIM, försök hålla tankarna upptagna på annat håll.
När jag var gravid första gången testade jag av misstag typ då (räknade dagarna fel) det blev ett fett minus, fick inte plus för en BIM-dagen.
Jag vet att det ultimata är att vänta några dagar :) Med sonen så plussade jag på BIM- 3 eller 4. Men då hade jag ingen koll på min luteralfas och nu verkar det som att den är längre än jag trodde för nu har jag använt ÄL tester så... Ja, jag vet inte men har så mycket symptom att jag snart hoppar ur skinnet!
Men: Är det någon som plussat så tidigt eller? :)
Jag har plussat äl+10 som tidigast men då har det varit VÄLDIGT svagt. Men det kändes i hela kroppen att jag var gravid så på nått sätt visste jag ju redan :)
Håller tummarna för dig!
Jag har plussat på äl +9,
Hej på er alla.
Jag undrar om ni hade några symtomer så och vad för några i så fall.
Jag känner mig lite konstig i kroppen men har inte BIM förens på julafton.
Molvärk i livmodern till och från när jag väntade sonen & nu. Och nu även illamående till & från, ska testa imorrn på ÄL+10 :)
Jag plussade på ÄL +7:)
Jag plussade äl+8 svagt men ändå tydligt
Har plussat på äl +10
Jag kände redan knappt en vecka efter äl att det var nåt annorlunda, eftersom jag blev sugen på salami (jag äter inte kött, men blev sugen på det första gången jag var gravid också). Redan några dagar efter äl fick jag stickningar i underlivet (men tänkte inte på att det var nåt med graviditeten men skrev upp det i min dagbok ändå). 8 dagar efter tyckte jag att min bröst hade ändrats. 10 dagar efter äl plussade jag. Tyvärr slutade den här graviditeten i MA för 6 veckor sedan i vecka 11.
Jag har plussat äl + 8 så visst går det.
TS hur har det gått?
Inget än så länge :/ Testar imorn bitti så får vi se :)
Jag tror jag plussade idag på ÄL+10
Just det, jag kan tillägga att jag haft både testlagrets vanliga stickor och en annan sort med 10mIu. Tror de hette "one step" Det var på testlagrets sticka jag fick plus. Det andra testet var blankt i morse. Dock fick jag utslag på det nu på eftermiddagen. Men det säger väl endel.. Köp inte "testa tidigt" stickorna. Värdelöst. Räcker med testlagrets.
Första gången jag blev gravid testade jag positivt på äl +10, andra gången på äl +8 - båda slutade dock i mf. Använde testlagrets stickor - använder ingenting annat då jag fått spökstreck på cb.
ÄL + 9. Men såg faktiskt ett ytterst svagt streck på ÄL +7.
Har ni bilder på era tidiga tester? :)