• Anonym

Det här med "utstrålning"

Jag och en väldigt god vän till mig brukar festa ihop på helgerna, och på senare tid har jag blivit lite avundsjuk på henne. Eller avundsjuk är nog inte rätta ordet, jag undrar bara hur i h*lv*te hon kan få alla att tycka om henne! ALLA tycker att hon är så söt och har "den där utstrålningen", och det får jag höra i stort sett varje gång. De som tycker om henne pratar om henne med MIG och säger typ "detta är kanske inte det roligaste att höra, men din kompis är så himla söt! Vilken utstrålning" osv osv... Hur får man den där jäkla utstrålningen?! Jag märker såklart att folk tycker att jag är snäll och så med, men hur fixar man utstrålningen? Jag är ganska framåt och tycker om att prata med nya människor, lyssnar gärna om någon vill prata problem, ger råd, kan skoja om i stort sett allt, är ganska söt, 20 år gammal och singel. Låter som en kontaktannons, hahaha! Nej men allvarligt nu FL, hjälp mig fixa UTSTRÅLNINGEN som min vän har men som jag tydligen inte har... PÖSS!

• Svar på tråden Det här med "utstrålning"
  • Anonym (metoo)

En sådan utstrålning vill jag också ha! Har ingen aning om hur man får det. Kanske har ngt med inställning och attityd kan jag tänka mig :)

*favoritar denna tråd* :) 

• Anonym
    Anonym (metoo) skrev 2011-12-13 18:34:25 följande:

En sådan utstrålning vill jag också ha! Har ingen aning om hur man får det. Kanske har ngt med inställning och attityd kan jag tänka mig :)

*favoritar denna tråd* :) 

Ja men ellerhur!! :) Lite kaxig attityd kanske, för min kompis kan vara riktigt kaxig ibland. Och det är inte jag precis, haha... Men annars brukar man ju vara positivt inställd till motsatsen visas eller hur man brukar säga :) Kramis
  • Anonym (metoo)

Man kanske ska ha en slags "alla är intresserad av mig" attityd/kaxighet fast med en stor nypa ödjumkhet. Om det ens går ihop? Haha.. 

Le och skratta mycket. Vara avslappnad och liksom go with the flow kanske. Vara självsäker, självsäkra människor tycker jag har en utstrålning :)

Minns en tjej ifrån gymnasiet, hon hade en sådan fantastisk utstrålning, hon log alltid, skratta, hade en positiv inställning till allt.       

• Anonym
    Anonym (metoo) skrev 2011-12-13 18:45:01 följande:

Man kanske ska ha en slags "alla är intresserad av mig" attityd/kaxighet fast med en stor nypa ödjumkhet. Om det ens går ihop? Haha.. 

Le och skratta mycket. Vara avslappnad och liksom go with the flow kanske. Vara självsäker, självsäkra människor tycker jag har en utstrålning :)

Minns en tjej ifrån gymnasiet, hon hade en sådan fantastisk utstrålning, hon log alltid, skratta, hade en positiv inställning till allt.       

Det är ju det som är så sjukt, jag är oftast väldigt positiv och skrattar åt det mesta, ler och pratar med alla. Ändå får jag höra att min vän har den där jävla utstrålningen... Då börjar jag undra vad jag gör för fel, haha :P Låter patetiskt och desperat, men jag vill inte vara den som alla kommer till för att prata om hur bra min kompis är osv :P
  • Anonym (hmm)

hmm.. ja, jag vet inte riktigt hur man "får" en sådan men alla "har" en utstrålning och det är din personlighet som utstrålas, så som du är som person.
    jag har ingen aning om vad jag utstrålar, har aldrig tänkt på det men jag vet att jag lätt drar åt mig människor och dom fattar snabbt tycke till mig... senast jag hörde vad nån tyckte om mig var att jag hade skön personlighet, alltid glad, positiv inställning, bra råd, bra värderingar, jordnära och väldigt medveten o säker.. 

sen kanske din tjejkompis drar till sig personer som tycker om hennes sätt att vara...

det jag tycker är farsinerande är hur i mina ögon en "ful" människa kan ragga upp en i mina ögon assnygg människa och få den assnygga människan att gilla personen fast det egentligen inte är den personens smak öht... den personen måste ha ett riktigt självförstroende och utstrålning... lr?       

• Blablabla

Vara glad, le, vara positiv brukar fungera;)

• Miss Black Rose

Ja tror inte de är medvetna om det har oxå en vän med mega utstrålning och får massor med komplimanger hon e super fin å har allt , hon är ödmjuk å ja humm tror inte det finns ett fel på henne . Och hon e inte medveten om denna utstrålning och det tror ja gör den ännu mer kraft full : )

• amandarinen

De jag tänker på har haft nån slags inteligent virrpanne charm om du fattar he he, och snabba i tanken, roliga. Förutom fantastiskt utseende skrattar ofta och så då..

• Anonym
    amandarinen skrev 2011-12-13 20:00:09 följande:
    De jag tänker på har haft nån slags inteligent virrpanne charm om du fattar he he, och snabba i tanken, roliga. Förutom fantastiskt utseende skrattar ofta och så då..
    Jo den kan nog stämma in på henne ja.... :)
  • Anonym (cc)
    msKitten skrev 2011-12-13 18:59:17 följande:
    Man föds med eller utan utsrålning och charm.
    Det tror jag inte på. Jag har sett folk förvandlas.
Svar på tråden Det här med "utstrålning"