vilka gillar att låta hunden dra pulka/skidor å liknande?
som det står. vilka här inne gillar att låta hunden dra er på skidor, dra nån på pulka, åka spark efterdom osv? (eller släde såklart) tycker de är tok kul!!
som det står. vilka här inne gillar att låta hunden dra er på skidor, dra nån på pulka, åka spark efterdom osv? (eller släde såklart) tycker de är tok kul!!
min whippet håller just på att lära sig, fick dra dottern i pulkan nu och sen sambon i liten nedförsbacke å jag ropade, när han väl kommit iväg drog han som en galning, så blir förhoppningsvis inga problem med skidor om några dagar
försökte alltid men dom ba satte sig och typ "vaddå menar du allvar? ska jag DRA!?" och så fick man gå in igen
Det är inte bara vi som gillar det - jyckarna fullkomligt älskar det. Tyvärr ingen snö än i år.
Vi har inte hunnit testa än då snön inte har riktigt kommit för att stanna .. Dock så tror jag vovven våran kommer tycka att de är superkul då hon mer än gärna är med på det mesta
Vi har en Amerikansk Staffordshire Terrier .. Så för henne blir det superbra träning att dra lillan i pulkan!
för några år sen hade vi en siberian husky som fick dra mindre stockar på vintrarna, han tyckte mycket om de...hade gärna testat sätta en släda bakom honom om vi ägt någon ;)
Men det var en superkul aktivitet för honom, han ville ju dra saker liksom :)
Min prazsky krysarik fick dra dottern i pulkan förra året, han tyckte det var skit kul
Jag brukar åka efter längdskidor, det går i raketfart! Riktigt roligt faktiskt, både för mig och för hunden. Det man bör tänka på däremot är att ha en sele som verkligen är bekväm för hunden, annars blir det inte lika roligt.