• Min egen

vad är bäst? köpa barnvagn på internet eller affär

Vilka är fördelarna och nackdelar med dom olika sätten att köpa barnvagn?Hur har ni gjort och varför?

• Svar på tråden vad är bäst? köpa barnvagn på internet eller affär
  • Loreena

Jag har kollat ut en modell jag gillar i affär.. sen har jag köpt den för mindre än hälften på Blocket...:) När vi köpte sulkyn köpte vi den direkt i affären, men den var ju inte alls lika dyr som kombivagnen med alla tillbehör. Begagnat är jättebra! Bara man kolla vagnen ordentligt så att den inte är trasig någonstans. Oftast vill man ändå byta till en smidigare vagn inom ett år iaf. Så att lägga 10 000 på en ny vagn i butik kan vara lite dumt..

• Loreena

Köper du via internet från en butik kan du säkert skicka tillbaka den om ni inte gillar den, men ni får antagligen stå för portot.

• Coyote

Jag köper gärna barnvagnen i butik, då vet man att man alltid kan gå dit med vagnen och få hjälp, och personligen gillar jag att det finns en fysisk person att prata med om något strular. Det blir lätt lite bökigt om man ska returnera en stor sak som gått sönder och måste skicka den med post.

• Min egen

Min sambo har snöat in sig på att vi ska köpa en  ny vagn, så det är det vi gör. annars är blocket lovely

o jo, jag tänkt på att det är skönare att gå till en affär o reklamera om de är något fel. väldigt mycket skönare än att skicka massa mail och vänta på svar. Men vagnen vi har varit o tittat på kostar 8500 i affären vilket var det priset vi hade tänkt lägga. Och sen hittade vi den för 6200 i en internetbutik, och det är ju en ganska stor skillnad. 

Svar på tråden vad är bäst? köpa barnvagn på internet eller affär