• Anonym

Duktig advokat i Västragötaland

Jag kommer behöva anlita en advokat då det ser ut att bli en vårdnadstvist. Jag har sökt lite här och ett namn så dyker upp återkommande är Inger Sandin. Jag har inte varit i kontakt med henne men skulle gärna vilja få någon kommentar från någon som har anlitat henne.

• Svar på tråden Duktig advokat i Västragötaland
  • Heidi1

var i västra götaland vill du anlita en advokat?

Mamma till Citrina 061007 & Leia 080617
  • Anonym

Rekomenderar Birgitt Von Sydow.

Hon har sitt säte i gbg, vass och skarp "madam" som vart med ett tag, har anlitt henne nu 3 ggr, och hon får saker gjorda, sitter inte å rullar tummarna.

• Anonym

Inger sandin, där har du en klippa att luta dig på. Men hon är mycket populär, så hon är svår att få som ombud.

• Anonym

Robert Mjösén som arbetar/delägare på credo i Gbg är suverän.

• Anonym
    Anonym skrev 2011-12-20 11:09:26 följande:
    Inger sandin, där har du en klippa att luta dig på. Men hon är mycket populär, så hon är svår att få som ombud.
    håller med om.. hon är vass som fasen, men så svår att få vette katten, ringde henne för några månader sedan och hon ringde tillbaka inom 2 dagar och kunde ställa upp... nu var det inte aktuellt just nu utan snarare om två-tre år men om man ringer och lägger fram sitt fall så brukar hon ta sig an det om det inte är väldigt lång resväg. Tror hon har sitt kontor i Vårgårda men hon reser väääldigt mycket
Svar på tråden Duktig advokat i Västragötaland