• 89Mamma10o12

Gravid med feber

Fler som varit sjuka med feber under graviditeten och samtidigt fått väldigt ont på sidorna av magen? Är gravid i vecka 28 och började bli öm i båda sidorna igår o inatt har jag haft riktigt ont och allt ja äter kommer upp igen. Har även börjat få mycket sammandragningar vissa som gör ont men de flesta känns mer som normala. Har kännt bebis väldigt mycket idag. Kan hon vara stressad? Nån som varit med om liknande? Ska man bara ta det lungt eller ska man oroa sig?

• Svar på tråden Gravid med feber
  • Virran

Du kan väl alltid ringa BM eller vårdguiden om du oroar dig??? Dumt att sitta i ovisshet... Lycka till. Säkert inte farligt..

• Cikoria

jo jag hade feber och hostade jätte mycket. Hade mycket samandragningar och stor smärta i magen. Jag åkte till mvc bara för att kolla så allt sod rätt till. dom sa så länge hon rör sig brukar det stå rätt till.

Men tycker du ska åka in och kolla iaf för att vara säker. Det hade jag gjort . :) 

• 89Mamma10o12

Åkte till hc för ja tänkte att de nog bara är nå bakterie men då blev ja skickad till akuten för ja hade vätskebrist o mitt magmunsbråck som spökar

• Virran
    89Mamma10o12 skrev 2011-12-16 08:16:50 följande:
    Åkte till hc för ja tänkte att de nog bara är nå bakterie men då blev ja skickad till akuten för ja hade vätskebrist o mitt magmunsbråck som spökar

Men usch då! hoppas det går bra!
  • Cikoria
    89Mamma10o12 skrev 2011-12-16 08:16:50 följande:
    ne fy. hoppas det blir bättre snart. tur du åkte inn 
Svar på tråden Gravid med feber