• Anonym

    Lactal Balans - gel eller vagitorer?

    Ni som använt er av Lactal Balans, vilken variant har ni använt och vad tyckte ni om den?

    Tänker att vagitorier har lite lättare att stanna kvar även om den smälter efter ett tag och även om man ligger ner medan den verkar (under natten).

    Alla tankar är välkomna! 

  • Svar på tråden Lactal Balans - gel eller vagitorer?
  • Anonym

    Har använt vagiatorer under 7 dagar och blev av med mina besvär...men det kan blir rätt kletigt i trosorna på dagen, allt försvinner inte under natten.

  • Anonym
    Anonym skrev 2011-12-14 18:28:00 följande:
    Har använt vagiatorer under 7 dagar och blev av med mina besvär...men det kan blir rätt kletigt i trosorna på dagen, allt försvinner inte under natten.
    Tack för ditt svar!
    Låter som om jag får använda trosskydd undertiden då :) 

    Förbättrades dina besvär undertiden de här sju dagarna gick eller tog det ca 7 dagar innan du märkte nån skillnad?
  • Anonym

    Jag besvärades av illaliktande flytningar (efter en dunderpencillin óch behandling av svamp) och de försvann på 2 dagar...sen har jag inte haft några problem med det och det var för 2 månader sedan

  • Anonym

    Åh vad skönt! Hoppas det ger lika bra resultat för mig! 

  • Anonym (Hejhej)

    Hej jag har samma och de är en körtel som är svullen och inflammerad och haft så i 1v men den är inte öm längre och den börjar bli borta nu. Så jag skulle råda dig att avvakta det sa dom till mig på gyn och blir de inte bättre eller så om de blir sämre på 1v så kontakta vårdcentralen för då kan man behöva behandling! Det är förövrigt normalt! :)

Svar på tråden Lactal Balans - gel eller vagitorer?