• Parvelns mamma

Shoppa i Borås???

Hej alla familjelivare...

Nu hoppas jag att ni kan försöka hjälpa mig med lite tips och idéer på vad och vart man kan handla billiga kläder mm i Borås trakten. Ska nämligen dit nästa vecka och tänkte då försöka hinna handla lite om det finns någon bra affär.

Tack
    K 30+0

• Svar på tråden Shoppa i Borås???
  • JennyMarie

Åk till Gällstad (några mil utanför borås) Där finns massor av fyndbutiker av olika slag. De har en hemsida, där många av affärerna finns presenterade.www.gallstad.nu/

Kan rekommendera Nowali åsudden, som har bra barnkläder. Finns även en hel del för vuxna.

• JennyOEmilia

Alla brukar vilja åka till Knalleland när de är här... Ellos ligger ju inte kvar på samma ställe som innan. Det ligger jämte Jysk och Rusta nu...

Annars har de ju faktiskt rea nu i affärerna så det är billigt överallt tycker jag. Gina Tricot har fina kläder tycker jag om du ska köpa till dig själv... 49 kr för en top och så... Det var i Borås centrum.

Lycka till! Och Välkommen till Borås!

(idag ska jag och Emilia och en väninna och hennes barn åka till djurparken!)

• Parvelns mamma

någon mer som kan tipsa om bra affärer???

K

• Stossan

Vill man handla billigt är H&M rowells att rekommendera. Nu har jag inte varit där på hur länge som helst, men jag brukar alltid hitta nåt.

Om du är i Borås centrum så ska du köra upp på motorvägen mot Jönköping. Efter en bit ska man svänga av höger mot Hulta (McDonalds ligger där oxå). Rakt igenom rondellen o fortsätt en bra bit sen ligger H&M på vänster sida.

Svar på tråden Shoppa i Borås???