• Anonym

Kan tjocka klumpiga vita flytningar vara tecken på gravid tecken?

Jag ska till vårdcentralen imorgon eller på fredag för har upptäckt att jag har svamp.
    Det har kliat och varit väldigt mycket gryniga vit svamp som det beskrivs på vårdguiden.
     Nu till saken har även fått vita klumpiga flytningar man kan se dem på fingrarna. Skulle fått mensen troligtvis igår eller idag men den har inte kommit. Jag och pojkvännen har på senare tid skärpt oss med kondom , kan det här vara tecken på graviditet? 

• Svar på tråden Kan tjocka klumpiga vita flytningar vara tecken på gravid tecken?
  • bizzziie

Njaää det låter som svamp.
    Flytning vid graviditet är oftast genomskinliga och trådiga (som äggvita typ) som vid ÄL.

• leppäkerttu

Jag hade vita flytningar i början av graviditeten, och dom har kommit tillbaka nu igen.. Fast å andra sidan har jag aldrig haft dom där "typiska" ÄL-flytningarna heller.. Dom var också vita!

• Anonym

Jag har haft både trådiga och klumpiga flytningar så har haft både och 

• Anonym

Och mensen ska komma under denna veckan antingen den 12:e 13:e 14:e el 15:e Tror mensen slutade runt den 17:e förra gången jag verkar ha lite oregelbunden mens.

• Anonym

Sandra hur kom du på att det va gravid det handlade om? När flytningarna kom eller när dom fortsatte el ?

• leppäkerttu

Jag hade faktiskt inte en känning om att jag var gravid, utan mensen försvann och jag skulle börja med starka mediciner. Valde att göra ett test, och var gravid :)

Svar på tråden Kan tjocka klumpiga vita flytningar vara tecken på gravid tecken?