Ja absolut! Jag hittade min kärlek på nätet

Men inte via nåt dejtingforum utan vi fick kontakt och blev vänner först via ett annat intresse.
SÅ vi addade varandra på msn och pratade där ibland och skickade musik. Då var det inget, först. Han hade sina intressen på annat håll, jag hade mina på annat håll, vi var bara vänner alltså.
Men efter några månader så skulle han köpa en bil på blocket i min stad. Klart vi ska ta en fika då när vi kom så bra överens! Men jag var jättenervös, träffa en som faktiskt är en främling bara så! Men jag överkom det och vi träffades mitt i centrum.
När jag såg honom i verkligheten blev jag bestört! Han var ju hur underbar som helst! Snyggare i verkligheten (ja vi hade bytt kort så man visste hur vi såg ut) och han var den charmigaste man jag någonsin mött! Han tänkte detsamma om mig men eftersom vi ju var vänner och båda visste att vi dejtade andra så var det ingen av oss som vågade säga eller agera på det. Då. Så efter att ha suttit i restaurangen i timtal var han tvungen att åka hem. Vi gav varandra en tafatt kram, det var allt.
Men när han kom hem och vi pratade på msn så vågade vi berätta hur vi upplevde det hela och vi började motvilligt dejta. Vi var båda emot det för vi bodde så långt ifrån varandra. Men vi kunde bara inte stå emot!
Nu har vi varit ihop i 6 år, har köpt hus och jag är mamma åt hans barn som bor hos oss på heltid och vi väntar vårt första gemensamma barn

Jag flyttade till hans stad och det har jag aldrig ångrat!
Klart man kan hitta kärleken på internet!