• Alicia 72

Olga Rönnbergs 6 veckors magcoachning?

Hej!
    Funderar på att anmäla mig till Olga Rönnbergs 6 veckors magcoachningsprogram. Det kostar ju dock en slant och jag undrar om någon där ute har erfarenhet av det att delge?
    Nyfiken på upplägget och hur du tycker det har fungerat.
    Undrar också om hon varit lätt att komma i kontakt med när man väl är kund. Jag har mailat henne frågor kring detta program tre gånger under 6 veckors tid och har fortfarande inte fått svar på något av mailen. Vilket gör mig lite skeptisk till om den utlovade responsen verkligen funkar.

ALicia

• Svar på tråden Olga Rönnbergs 6 veckors magcoachning?
  • Alvi

Antar att man får respons först när man betalar för det. Kan inte tänka mig att hon inte prioriterar det.

• Alicia 72
    Alvi skrev 2011-12-15 14:33:10 följande:
    Antar att man får respons först när man betalar för det. Kan inte tänka mig att hon inte prioriterar det.
    Absolut men mina frågor gällde huruvida jag kunde använda mig av programmet trots mitt framfall samt vilka redskap som behövdes.
    Alltså frågor man gärna vill ha svar på innan man betalt massa pengar!

Alicia
  • Alvi

Ja, DET är ju underligt och inte så bra förstås...

• Alicia 72

Sisu, har du själv anlitat henne?

• IceCloud

Har också funderat på det där magprogrammet. Det ser ju så bra ut med alla hennes kunder på bloggen. Hoppas nån som gått det svarar!

☆ Vincent ☆ 110817
  • chreb

Jag är också sugen på att börja med hennes magcoaching efter min förlossning. Har mailat henne två ggr men inte fått något svar, hoppas att någon kan svara här. Och är det någon som vet hur lång tid efter förlossningen man kan börja med magcoachingen?

• Alvi

Men är det säkert att inte svaren på era frågor finns i nåt FAQ på hennes hemsida?

• Linkon

Jag har en kompis som använt sig av henne...och hon kände tyvär att hon inte fick så mkt respons av henne.. visst svarade hon påen del av mailen men abolut inte alla som hon skickade till henne med frågor....

Finns ju dock fler on-linePT.. Caroline Nilsson har jag t.ex hört en massa gott om!

Svar på tråden Olga Rönnbergs 6 veckors magcoachning?