• ponduss

H-J kupa, börjar gråta snart...

Jag blir så frustrerad så jag kommer börja gråta snart...

Jag äger EN behå som passar mig, men för ca 3-4 veckor sedan så gick den sönder, så själva bygeln sticker fram och ger mig blåmärken på bröstet. Jag var i september in i den butiken som har min storlek till rimliga priser, har storlek 75 I, och jag var inne i över en timme och provade behåar men hittade inget som passade och hon som jobbade i butiken kände man att hon led med mig. Ja, iallafall så beställde hon en behå som de inte hade i rätt storlek just då som hon trodde skulle bli bra... Den kom fram för en vecka sedan, men den passade inte, suck!! så vi provade massa fler olika, jag ville börja gråta där i provrummet, ska det vara så jävla svårt...

Jag är 21 år gammal och jag överväger seriöst att börja köpa tant behåar... Ni vet sån utan bygel som ser ut som strutar. Hur sexiga är inte dem!?

Satt nyss och kollade på Ellos hemsida, men där är största storlek E-kupa. Jag antar att jag måste gå till en dyrare butik, men är det så säkert att de ens har storlekar?

Vart shoppar ni behå, ni som har typ storlek 75 H-J?

• Svar på tråden H-J kupa, börjar gråta snart...
  • aprilmamma44

Ett tips är att köpa större omkrets och själv sy in!! Kupan blir större i en 85E än i en 75 E.... prova och se..så kommer du kanske lite billigare undan!! Lycka till!

• SailorGirl

Det här är en butik jag hört en massa bra om. www.kvinnligtunder.se/
    Figleaves på nätet är också bra, men jag har ju aldrig varit uppe i mer än E-kupa själv, så jag är inte rätt person att svara egentligen.

• 120126 A

Köp hos change, helt ok priser för kvalitén du får. Betalade 500:- för mina BH ar..

• ponduss
    aprilmamma44 skrev 2011-12-16 09:59:23 följande:
    Ett tips är att köpa större omkrets och själv sy in!! Kupan blir större i en 85E än i en 75 E.... prova och se..så kommer du kanske lite billigare undan!! Lycka till!
    Jo jag har funderat på det, man kanske ska testa och se ifall det blir bra.. om inte annat så har jag iallafall en extra behå.
  • ponduss
    120126 A skrev 2011-12-16 10:00:58 följande:
    Köp hos change, helt ok priser för kvalitén du får. Betalade 500:- för mina BH ar..
    Det är hos change jag varit in =/
  • 120126 A
    ponduss skrev 2011-12-16 10:02:47 följande:
    Det är hos change jag varit in =/

Men de ska ju ha upp till 70 J?
  • LillaLady

Change är en jätte bra sida med många bra bhar i kvalité. Men ja, för stora bröst får man betala ett större pris för bhar.

Dum spiro, spero
  • moncen80

köp på change, jag handlar all mina bhar där och dom e jätte bra med som sagt man får ju betala en slant.men jag hadde ju inte så stor kupa som jag först trodde så dom hjälpte mig att hitta en med rätt omkrets och så. sedan har jjag gjort en bröstförminskning, hadde j kupa inna och gick ner 5 storlekar.lycka till i ditt sökande efter en bra bekväm bh

• Sirek

Jag har 75 H och de bh:ar jag köper uteslutande allt på Change. Innan hade Miss Mary of Sweden också bra bh:ar och då beställde jag på nätet. Men sedan Change öppnade i min stad så handlar jag allt hos dem numera, men man kan köpa på nätet från dem med förutsatt att man vet sin storlek. 

Själv är jag 25 och hade D-kupa i 6:e klass så jag vet hur du känner dig... Mitt tips är att när du väl hittar en bra bh så köper du på dig ett gäng, så har du många bra att byta mellan.

Allt ordnar sig ska du se :) 

Svar på tråden H-J kupa, börjar gråta snart...