• Anonym (undrar)

Min sambo får inbjudan på mejlen från "local hookUps"

Nu har min sambo börjat få dessa mejl och jag ställer mig frågan varför de kommer till honom.
    Har han registrerat sig någonstans eller är det bara ett vanligt spam? Någon som känner igen
    dem? Verkar ju vara någon som bjudit in honom.

Your Local HookUp Invite:

You Have Been Invited By One Of Our Members "littlemisslily" For A Discreet Sexual Encounter
    You Can Find Our Member At The Below Website By Simply Signing Up For a FREE Account.
    A Private Gallery Is Avalable Along With Online Chat.

http://www.sizzlingbabestodate.com

Inviting Member Profile Name Is: littlemisslily

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-17 15:49
    Oj vad konstigt det blev när jag klistrade in det, syns ju inte.

Här är mejlet igen:

Your Local HookUp Invite:

You Have Been Invited By One Of Our Members "littlemisslily" For A Discreet Sexual Encounter
    You Can Find Our Member At The Below Website By Simply Signing Up For a FREE Account.
    A Private Gallery Is Avalable Along With Online Chat.

www.sizzlingbabestodate.com

Inviting Member Profile Name Is: littlemisslily

Är det bara Spam eller har han blivit injuden av någon, eller har han registrerat sig någonstans, någon som känner igen dem?
  • Svar på tråden Min sambo får inbjudan på mejlen från "local hookUps"
  • arkeologitjejen

De där får jag också och jag är en heterosexuell, gift, trogen, tvåbarnsmorsa som bara surfar på Familjeliv, Facebook och diverse dagstidningar etc. Sånt där händer hela tiden.

Linnea 080310 & Elisabeth 100922
  • Anonym

Haha hur kan du tro något annat de här är spam! Jag får också sån skit ibland men varför läser du hans mail. Stackars kille att du inte kan lite på honom.

• carita02

Jag en massa liknande skit varje dag,dom flesta går automatiskt till skräppost,resten raderar jag,öppnar dom inte ens.

• Anonym (undrar)
    Sale skrev 2011-12-17 15:53:23 följande:
    Det här länns som rent spam
    Tyckte också det, men hängde upp mig på att det stod "local" och att det var som någon hade bjudit in honom. Ok men då tror vi det är spam i stället.
  • UntilTheDark

Varför sitter du och går igenom hans mail?

• arkeologitjejen
    Anonym (undrar) skrev 2011-12-17 15:57:27 följande:
    Tyckte också det, men hängde upp mig på att det stod "local" och att det var som någon hade bjudit in honom. Ok men då tror vi det är spam i stället.
    Jag får även reklam från min lokala penisförlängare. Har ingen penis än dig jag gift mig med.
    Linnea 080310 & Elisabeth 100922
  • Anonym (undrar)
    Anonym skrev 2011-12-17 15:56:11 följande:
    Haha hur kan du tro något annat de här är spam! Jag får också sån skit ibland men varför läser du hans mail. Stackars kille att du inte kan lite på honom.
    Jag har mina anledningar.
  • Anonym (undrar)
    UntilTheDark skrev 2011-12-17 15:59:02 följande:
    Varför sitter du och går igenom hans mail?
    Hur så?
  • UntilTheDark
    Anonym (undrar) skrev 2011-12-17 16:00:17 följande:
    Hur så?
    Öh därför det är fel. Han har rätt till ett privatliv vettu.
  • Anonym (undrar)
    UntilTheDark skrev 2011-12-17 16:01:02 följande:
    Öh därför det är fel. Han har rätt till ett privatliv vettu.
    Den diskussionen börjar kännas ganska tjatig. Om någon frågar något på familjeliv för att den hittat något suspekt så ska alltid den här "privatlivs-frågan" dras upp. Den kan ju finnas fem miljoner anledningar till att jag har tillgång till min sambos mejl utan att jag för sakens skull har hackat mig in i den?  
  • Kimona

Det är en spam eller så har någon som är medlem haft honom på sin mejladress och bjudit in alla på sin mejllista.... om de nu inte bjudit in just honom medvetet

Men jag får också en del skumma mejl

Svar på tråden Min sambo får inbjudan på mejlen från "local hookUps"