Vad gör man? Låst läge...
Jag har svårt för att tända på sambon.
Vi har på senare tiden haft problem med att han fått för tidig utlösning eller slaknar snabbt. Detta är extremt jobbigt för honom, han känner sig misslyckad.
Jag har försökt förklara för honom att det egentligen inte spelar så stor roll för mig, han har ju händer och tunga.
När han sedan ska tillfredsställa mig så är han spänd och stressar. Det känner jag av, blir öm av hans hets-smekningar. Jag märker hur spänd han är, det är nästan så att han vill tvinga fram en orgasm. Det blir då väldigt svårt för mig att komma, orgasmerna blir inte sköna om de kommer. Det går så långt att jag inte längre blir upphetsad av honom, jag kan inte se honom i sammanhanget som annat än en nervös, osäker person. Det är fruktansvärt avtändande för mig.
Vad gör jag? Jag försöker be honom att slappna av, försöka njuta, men det går inte. Han är så fixerad vid sitt problem. Ofta får jag säga: "Sakta, ta det lugnt", vilket verkar öka hans stress.
Enligt mig är han väldigt känslig, så känslig att vi inte ens kan PRATA om problemet.
Det har gått långa perioder då jag inte velat ha sex, jag blir för frustrerad. Då får jag skulden för att jag inte ställer upp. Jag tycker att kraven är höga på mig, han tycker nog detsamma för honom.
idag hade vi ett rejält bråk om det här. Att vi kanske inte kan fortsätta, det kom upp på tal...
Någon som vet vad vi kan göra?