Dildo
Vad är storleken på er favoritdildo och vad heter den?
Med storlek menas både diameter/omkrets och längd.
Hur är den till formen då, knottrig eller slät osv?
Vad är storleken på er favoritdildo och vad heter den?
Med storlek menas både diameter/omkrets och längd.
Hur är den till formen då, knottrig eller slät osv?
Jag mätte favoriten igår till en annan tråd. Tror den var 12 cm lång och 11-11.5 cm runt om. Ser ut som en rak kuk med ådror och den är hudfärgad. Lagom mjuk och lagom hård. Näst bäst efter originalet
Vet dock inte vd den heter. Det har jag glömt :-O
Jag har aldrig förstått vad man ska med en dildo till. Vill jag ha kuk har jag en man men i övrigt är det mycket skönare men händerna, gärna med lite glidmedel.
Jo, jag har en dildo liggandes, en som kan vibrera och allt. Och att använda den tillsammans med maken är ok men inte själv.
Det är som om kvinnor måste ha en kuk för att bli tillfredsställda - finns det ingen riktig att tillgå så åtminstone en i plast. Nä, en bra kvinna reder sig själv!
13 cm var den visst (hittade den andra tråden). Jag har alltid gillat kikar som faller inom normalspannet men i den mindre delen av den. den har en helt perfektstorlek för mig.
P e: visst faller den inom normalspannet allt. Till och med så den är något större runt om än vad statestiken säger. Inte mycket men ändå.
Vet ni hur många watt en lågenergilampa ska ha för att motsvara 40 w vanlig lampa?
Jag har en lelo stav. Det är väl iofs inte samma som en dildo... Vet inte längd och diameter, inte är den stor. Använder den mest för vibrationerna ändå, motorn är grym!
Hm, intressant ämne så här i jultider. Dock kan man ju tro att ts fråga rörande storlek mm
skulle generera fler inlagor. Efter att ha följt de trådar som handlar om "storlek" på det manliga
organet, så får i vart fall jag intrycket att de flesta föredrar i vart fall någonting som är i storlek
som sin partner, allternativt större, vilket skulle innebära (i detta forum) någonting mellan 15-20 cm i omkrets
samt en längd om 19-25 cm i vart fall om det kommer till en sk dildo. Efter kontroll av de recensioner
som lämnas i frågan av säljande nätbutiker, kan konstateras att de dildos som verkar ha störst andel
"nöjda" kunder är de som är de absolut största med storlekar om 22 cm i om samt längder på 30 cm
eller mer samt vara realistiskt utformade. Stämmer detta verkligen ?
Tror det är en myt att tjejer vill ha jättedildosar.
För mina vänner är det vibrationerna som är det viktiga, inte storleken på dildon. De flesta kvinnor får ju ändå inte enbart vaginalorgasm, utan behöver stimulans av klitoris.
Jag har en en klassiker, en rosa rabbit - som jag älskar. Den gör det den ska helt enkelt. För mig är den skönare än när jag tillfredställer mig med händerna. Kan beror på att jag älskar oralsex, och med rabbiten så blir det en liknande känsla?
brutaldildos.com
Nice!
Vad tycker ni om dessa fittor som sväljer såna dildon i storlek XXXL, någon som provat?