• EvaMajja

Torr i underlivet som innan mens men ändå plussat?

Jag brukar alltid ha en torr period precis innan mensen kommer. Nu går jag o väntar på BIM som är den 20/12, har gjort gravtest 2 ggr redan (lite för tidigt ja vet) och båda har varit neg. Så nu väntar jag helt enkelt till den 20 dec innan jag testar igen, om inte mensen dyker upp innan dess vill säga. Är väldigt torr, precis som innan mensen, brösten ömmar lite lätt och jag har molvärk till o från. Detta kan för mig lika gärna vara mens som är på G eller gravtecken. Ska man ha flytningar som gravtecken? Eller kan det vara så att man kan vara väldigt torr i underlivet precis som innan mens men ändå vara gravid?
    Detta får jag ju snart veta iof, men skulle uppskatta om någon ville dela med som något om just detta. Erfarenheter?
  • Svar på tråden Torr i underlivet som innan mens men ändå plussat?
  • Loouiiisee

Jag undrar nästan samma sak! Jag har mycket flytningar istället, speciellt igår och idag. Min mens kom den 16: nov förra månaden och har inte haft mens sen dess, vet inte riktigt när jag ska ha den men i fredags var det ju en månad sen iallafall...

• läängtan

Vi sitter i precis samma båt EvaMajja! Jag har också BIM den 20:e och är torr, precis som jag alltid är någon dag innan mens. i övrigt har jag också samma symtom som du, lite molvärk och lite ömmande bröst, men som du säger, det kan ju lika gärna vara för att mensen är påväg....

• läängtan
    Loouiiisee skrev 2011-12-18 21:51:07 följande:
    Jag undrar nästan samma sak! Jag har mycket flytningar istället, speciellt igår och idag. Min mens kom den 16: nov förra månaden och har inte haft mens sen dess, vet inte riktigt när jag ska ha den men i fredags var det ju en månad sen iallafall...
    Normalt brukar man ha 28 dagar mellan mens, men det kan ju vara olika :) har man ingen koll på sin menscykel skulle jag ta ett test om jag var du, har hört att rikligt med flytningar kan vara ett grav. symtom! lycka till
  • Loouiiisee
    läängtan skrev 2011-12-18 21:55:44 följande:
    Normalt brukar man ha 28 dagar mellan mens, men det kan ju vara olika :) har man ingen koll på sin menscykel skulle jag ta ett test om jag var du, har hört att rikligt med flytningar kan vara ett grav. symtom! lycka till

Kan det verkligen vara det? :)
  • Loouiiisee
    Hoppas 2012 skrev 2011-12-18 23:56:30 följande:
    Även om de är tjocka och vit/bruna? :)
    Nä nog mens för mig...
    va
  • Hoppas 2012

Du fick ett svar att flytningar kunde vara gravtecken. Då frågade jag om det kunde vara det även om de var vita o ljusbruna. Sökte ett hopp i mitt mörke då mens tyvärr nog är på g. Sorry om jag hoppade in mitt i

• Loouiiisee
    Hoppas 2012 skrev 2011-12-19 00:12:56 följande:
    Du fick ett svar att flytningar kunde vara gravtecken. Då frågade jag om det kunde vara det även om de var vita o ljusbruna. Sökte ett hopp i mitt mörke då mens tyvärr nog är på g. Sorry om jag hoppade in mitt i

jaha men gud, förlåt... fattade inte alls :)
Svar på tråden Torr i underlivet som innan mens men ändå plussat?