Regnvantar för vuxna?
Ni vet såna här som finns för barn www.xxl.se/barnens-xxl/barnklader/handskar-vantar-barn/explorer-regnvantar-1056899,
Jag som vuxen tycker ju att de är väldigt användningsbara ju.
Ni vet såna här som finns för barn www.xxl.se/barnens-xxl/barnklader/handskar-vantar-barn/explorer-regnvantar-1056899,
Jag som vuxen tycker ju att de är väldigt användningsbara ju.
Kolla i typ sportaffärer, eller där de säljer fiskeutrustning. Jag vet att min morfar hade vattentäta handskar, men utan foder. Då har man ett par vanliga under och de andra över liksom.
Jag tror jag hittade en lager-157.jetshop.se/funk-157-fodrad-regnvante-p-2742-c-477.aspx Den tror jag var för vuxna, men det var ju med foder då. Jo, jag kollar i sportaffärer, fast just där de säljer fiskeutrustning kanske vore en idé.
Tack för tipset kollar på ett par www.sportamore.se/produkt/17344-peak-performance-maroon-gloves-uni-bla men begriper inte deras storleksuppdelning 7,8, 9, 10, 11 ?? Jag kanske har 8-9 då tror jag?...
Gortex-handskar är vattentäta. Jag har flera par och har aldrig blivit blöt trots slask.
Jag brukar alltid prova man mäter ju storleken över handen, men ibland är ju vantens fingrar väldigt långa.
Själv har jag 5.5 i storlek, jag har minihänder
testa vantar som heter seal skin. finns olika modeller, bla naturkompaniet har dem. är jättenöjd med mina. kanske din sambo kanske hittar ett par han me? googla ¨på seal skin så finns det olika forum att läsa i.
beställde mina fr england och tjänade ca 30-40 % på det. är rätt dyra typ 6-700 kr.
Kolla MC-handskar. Det finns både vanliga, vattentåliga/-täta handskar, och överdragshandskar som liknar de du länkade.
Kolla MC-handskar. Det finns både vanliga, vattentåliga/-täta handskar, och överdragshandskar som liknar de du länkade.
Outdoorexperten kanske? De har webshop.