• Anonym (Bleeder)

Fläckar i madrassen, hjälp någon??

Hjääälp!
    Jag har en tendens att blöda ibland när jag har sex, oavsett "tid i månaden".. Huur ska jag få bort blodfläcken på nya pojkvännens madrass?? Det här är så sjuukt pinsamt.. :'( yr är jag också.. Suck! :( snälla snälla, nån som vet hur jag snabbt och lätt får bort fläcken?

• Svar på tråden Fläckar i madrassen, hjälp någon??
  • Anonym

Har du kollat upp varför du blöder?

• Anonym (Bleeder)

Men jag kan ju inte ta kalt vatten på madrassen? :o nej??

• Husis

Hur hade du annars tänkt att tvätta, om den inte får bli blöt?

• Anonym
    Anonym (Bleeder) skrev 2011-12-19 11:16:29 följande:
    Men jag kan ju inte ta kalt vatten på madrassen? :o nej??

Är det en tjock madrass eller en bäddmadrass? Går det att ta av något överdrag?

Och du, du måste kolla upp varför du blöder.
  • Anonym (Bleeder)

Både och.. Bäddmadrassen sitter liksom fast i Den tjocka.. Vet inte om det finns nåt överdrag.. :/

Jag gör det inte varje gång, men 3 av 5 ggr.. Och varannan gång gör det jätteont i tjejmagen.. :/

• Anonym (Bleeder)

Både och.. Bäddmadrassen sitter liksom fast i Den tjocka.. Vet inte om det finns nåt överdrag.. :/

Jag gör det inte varje gång, men 3 av 5 ggr.. Och varannan gång gör det jätteont i tjejmagen.. :/

• Cicek

Säg det till honom, han kommer ju märka det i alla fall. Det kan gå att dra av ett skydd på madrassen men risken är att du inte får på det sen igen! Försök badda med en våt handduk (kallt vatten), du kanske kan prova att torka med hårtork sen så det torkar snabbare.

• Anonym (Bleeder)
    Husis skrev 2011-12-19 11:22:14 följande:
    Hur hade du annars tänkt att tvätta, om den inte får bli blöt?

Men kan ju inte hälla på massa vatten?? Jag sa inte att den inte får bli blöt..
  • Anonym
    Anonym (Bleeder) skrev 2011-12-19 12:12:41 följande:

Men du snälla kolla upp det.
    Har du gjort cellprov?
  • Anonym

Prova att gnugga fläcken med galltvål och vatten. Blås torrt med en hårfön.

• Anonym (Bleeder)
    Cicek skrev 2011-12-19 12:14:33 följande:
    Säg det till honom, han kommer ju märka det i alla fall. Det kan gå att dra av ett skydd på madrassen men risken är att du inte får på det sen igen! Försök badda med en våt handduk (kallt vatten), du kanske kan prova att torka med hårtork sen så det torkar snabbare.

Han märkte ju att det blödde igår.. Ska kolla sen när han åkt till jobbet.. Tack! :)
  • Anonym

En del fläckar följer med upp om man använder bakpulver & vatten.. Torka torrt med hårfön.

• Anonym (Bleeder)
    Anonym skrev 2011-12-19 12:16:26 följande:
    Men du snälla kolla upp det.

Har du gjort cellprov?

Jaa.. :/ hade förra hösten så ont i magen hela tiden att jag var inlagd typ 10 ggr mellan juli och nov.. Men det är ägglossning och mensvärk.. Nu har jag inte så ont hela tiden.. Bara när jag har äl, mens och sex.. Oftast så gör det ont, och då blöder jag.. Gör det inte ont, blöder jag inte.. Men det gjorde jag nu.. Och det rann som vatten (det brukar inte göra det) och när jag lagt mej blev jag riktigt yr.. :/
  • Anonym (Bleeder)

Ja, jag har gjort cellprov.. Och massa andra prover.. Har haft jättemassa problem med tjejmagen.. Men oftast så är det så att om det gör ont - blöder jag. Gör det inte ont så blöder jag inte.. Nu gjorde det inte ont och jag blödde massor! :'( så efter jag varit på toa och lagt mej igen blev jag yr.. :/

• Anonym (Bleeder)

Sry för dubletterna.. Är inne med telefonen och ser inte om det kommit upp eller inte.. :p

Svar på tråden Fläckar i madrassen, hjälp någon??