• Pyret12

I vilken vecka köpte ni barnvagn?

Hej! Precis som rubriken löd, i vilke vecka köpte, eller tänker ni köpa barnvagnen? Jag är snart i vecka 18 men känner att det är lite tidigt ännu, har inte ens varit på rul. Har ni något bra tips på bra vagn, helst inte för stor bara. Tack! :)

• Svar på tråden I vilken vecka köpte ni barnvagn?
  • Jasmine86

Vi köpte våran i v. 20 och fick precis hem den, är i v 34 nu. Så det kan vara bra att göra det i tid eftersom det kan vara lång leveranstid.

• MiaIa 90

Jag har redan en barnvagn och spjälsäng och ajg är inte gravid en.

• Nightswimmer

Är i v. 35 nu och har fortfarande inte köpt vagn. Ska väl göra det i mellandagarna eller så. Har liksom aldrig tid känns det som. Första graviditeten har jag för mig att vi köpte vagnen i v. 24-25 nånting. Är lite mindre hetsig nu...

♥ H 2008-06-15 ♥ BF med lillabroster 2012-01-27 ♥
  • Cogito ergo sum

Köpte en emmaljunga i vecka 18. Den hade 3 månaders leverans. 

• Tessan08

Köpte i v tolv sist, är nu i v 19 med andra o har inte ens tittat på vagn så det är nog dags :)

• brummagumman

Typ vecka 30 tror jag.

• Pyret12

Ok, tack! Jag ska nog inte beställa en ny vagn utan köpa begagnad tror jag. Har hittat ett par som är intressanta men vågar inte köpa ännu IOM att man inte kan byta den. Köper alla ni nya vagnar?

• LilaRos

Sonens första vagn köpte jag i vecka 8, helt galet!!! En gammal brio för 300:- så det var ju inget man kunde förlora.. Sen utvecklade jag ett missbruk av barnvagnar och köpte en Phil and Ted i vecka 13 denna graviditet för 3200.. Som jag ångrade nu i vecka 30 och sålde med vinst och köpte e. Vanlig dubbelvagn och en singelvagn i stället...

• xMariax

Jag beställde vagn i vecka 23-24 utifall att det skulle vara lång leveranstid. Köpte den via internet efter att ha kollat ut den i butik. Fick den dock en vecka senare.
    Vi köpte en 2me berlin! Jättebekväm att köra och framför allt BILLIG!!

• Ari Gold
    Pyret12 skrev 2011-12-19 13:53:06 följande:
    Ok, tack! Jag ska nog inte beställa en ny vagn utan köpa begagnad tror jag. Har hittat ett par som är intressanta men vågar inte köpa ännu IOM att man inte kan byta den. Köper alla ni nya vagnar?
    Klart man kan byta den. Jag har ändrat mig och bytt massor av gånger både innan och efte rbarnets födelse. Bara man får ett så bra pris att man kan sälja den vidare enkelt för samma peng eller mer så är det ju helt riskfritt att köpa beg.

Det är en av anledningarna till att jag aldrig köper nytt. Jag gillar att kunna andra  mig  
Svar på tråden I vilken vecka köpte ni barnvagn?