På vilken hylla hittar man Vanquin på apoteket?
Ja, vart i apoteket hittar man Vanquin (mot springmask)? Kollade snabbt för nån vecka sen men hittade det inte alls och jag tycker det är så pinsamt att fråga. Nån som vet?
Ja, vart i apoteket hittar man Vanquin (mot springmask)? Kollade snabbt för nån vecka sen men hittade det inte alls och jag tycker det är så pinsamt att fråga. Nån som vet?
Tror du måste fråga efter det. Klart du kam fråga. Jag har handlat flera ggr. Lycka till
Fråga. Det är väl mer pinsamt att ha mask i stjärten? Personalen är till för att hjälpa. Du kan ha fått det av ett syskonbarn, barnen på dagis eller var som helst. Skäms inte!
Jag gjorde misstaget att fråga när jag var där för ett tag sen. Köpte diverse olika preparat till stjärten då jag inte visste vad som var fel riktigt. Damen i "kassan" pratade otroligt högt och sa saker som "ja du vet att den här är för hemorrojder?" och "springmask, jaha ja" verkligen jättehögt och jag höll på att skämmas ögonen ur mig och sa högt och tydligt "ja, det var vad min syster sa att hon ville ha iallafall". Haha... Så sjukt pinsamt!
troligen under intim, underliv och sex avdelningen.. annars är det bara att beställa från nätet om det nu är så pinsamt att fråga och du inte hittar.
Det fanns på hyllan i apoteket vid kategorin "mage", tack för hjälpen!
Tycker det är pinsammare att fråga än att gå till kassan och betala för det, då är det bara att låtsas som man köper godis eller nått och spela oberörd haha jag valde även ett apotek dit det oftast går pensionärer och de som jobbar där är äldre.
Jag har nu sett att Apoteket har slutat köpa in det mer så därför är man tvungen att antingen köpa från nätet eller att gå till ett vårdcentral :)
Jag har nu sett att Apoteket har slutat köpa in det mer så därför är man tvungen att antingen köpa från nätet eller att gå till ett vårdcentral :)