• Anonym

"Nyfiken-bi tjej"

jag  vill få kontakt med en bi tjej  som skulle vilja lära känna mig du ska va runt 27 -30 års åldern , "nyfiken-bi"

• Svar på tråden "Nyfiken-bi tjej"
  • Anonym (Gabsan)

Jag är 30 i bi :)

• Westcoast

Annars har du ett par här med bi nyfiken tjej;)

• Fiyalia

Stämmer in på mig med - fast jag är "bara" 26

...even though people are crazy, nothing nowadays amazes me...
  • jmynt

Jag är nog för ung, snart 24 men mer.än nyfiken och 100% seriös.... Kan det finnas nån här för mig med tro?

• kexkille
    jmynt skrev 2011-12-30 21:00:05 följande:
    Jag är nog för ung, snart 24 men mer.än nyfiken och 100% seriös.... Kan det finnas nån här för mig med tro?
    Du är gammal nog för oss Tungan ute
    Par här m a o... 
  • sexo00

Finns ett par här med en tjej som drömmer om tjejsex. Hon är 25, riktigt snygg, och vi finns i Dalarna...

• KLJ

Det kan ju vara bra att kika in på ett HBT-community då. Qruiser.se (där kan man däremot få lite lustiga förslag från killar), thegaymode.com (lite som fb för HBT) och sen finns tex sylvia.se (lite lite aktivitet). Några ställen att vara nyfiken på :)

• jmynt
    kexkille skrev 2012-01-04 23:38:43 följande:
    Du är gammal nog för oss Par här m a o... 

Grejen är den att jag vill träffa en tjej att leva med inte bara ett par att ligga med, men tack ändå. Jag vill hitta kärlek, inte. Bara sex
  • kexkille
    jmynt skrev 2012-01-11 20:47:23 följande:
    Grejen är den att jag vill träffa en tjej att leva med inte bara ett par att ligga med, men tack ändå. Jag vill hitta kärlek, inte. Bara sex
    Fråga går ju, men att fråga så det går är lite svårare...
    Lycka till i sökandet...
  • Tiiara
    jmynt skrev 2012-01-11 20:47:23 följande:
    Samma här! Verkar som att de flesta bara är ute efter sex.. Var är alla seriösa liksom? :S
  • jmynt
    Tiiara skrev 2012-01-13 17:28:41 följande:
    Samma här! Verkar som att de flesta bara är ute efter sex.. Var är alla seriösa liksom? :S
    jag är seriös....varifrån kommer du?
Svar på tråden "Nyfiken-bi tjej"