• Pauly

Blixten Mcqueen tårta,HJÄÄÄLP!!!

Hej alla

Jag hade räknat med att ha denna tårta till sons födelsedag

Nu sket det sig för företaget som skulle göra den gör inga tårtor längre. Hittar ingen annan som kan heller,antingen så har dom inte tid (behöver tårtan till 2a januari) eller så gör dom inte sånna här tårtor.

Jag behöver er hjälp.....känner ni någon eller vet något företag som tar sig an sånna här tårtor i stockholm!?
    jag kan tänka mig att åka till uppsala också för att hämta upp tårtan.

Jag kan tänka mig att bara ha bilen också,som en figur tårta typ. Det bilden står på behövs inte alls.

Jag har betalar praktiskt taget vilket pris som helst för rätt tårta. Finns ingen maxgräns. Vi är bara 8 pers som ska äta den så den behöver inte vara så stor heller.

SNÄLLA HJÄÄÄLP MIG!!!!

• Svar på tråden Blixten Mcqueen tårta,HJÄÄÄLP!!!
  • Sarah f

kolla med Mina Magiska Bakverk om hon kan buda ner en tårta till dig? Hon finns i norr , men det finns ju transporter? Fantastiskt duktig tjej! Har en kompis som jobbar i Stockholm då och då med bakningskurser som också gör fantastiska tårtor, kan höra med henne?

Alla som generaliserar är idioter.
  • Pauly

åh..jättebra! har din kompis nån mailadress eller liknande så man kan höra med henne också? jag ska kolla Mina magiska bakverk. 

• MHM
    http://marimilocakedesign.se gör fantastiska tårtor! Jag tror att man kan beställa från henne för jag har en vän som ville ha en doptårta gjord av henne. Är dock inte säker, men maila och fråga!
  • Pauly
    MHM skrev 2011-12-20 11:48:04 följande:
    marimilocakedesign.se gör fantastiska tårtor! Jag tror att man kan beställa från henne för jag har en vän som ville ha en doptårta gjord av henne. Är dock inte säker, men maila och fråga!
    Jag har redan varit i kontakt med henne,helt fantastiska tårtor! Hon kunde inte det datumet
  • Pauly
    HelenaOlivia skrev 2011-12-20 11:49:43 följande:
    Kolla med Pernilla på bliminjast.se/ 
    Ok,jag kollar
    Sarah f skrev 2011-12-20 11:34:46 följande:
    kolla med Mina Magiska Bakverk om hon kan buda ner en tårta till dig? Hon finns i norr , men det finns ju transporter? Fantastiskt duktig tjej! Har en kompis som jobbar i Stockholm då och då med bakningskurser som också gör fantastiska tårtor, kan höra med henne?
     Har mailat henne nu,magiska bakverk tjejen
  • Pauly

Pernilla bakar bara till familj och vänner står det hon tar inte emot beställningar

• Sarah f
    Pauly skrev 2011-12-20 11:51:15 följande:
    Ok,jag kollar
    Sarah f skrev 2011-12-20 11:34:46 följande:
     Har mailat henne nu,magiska bakverk tjejen
    hoppas det går, hon är otrolig!!
    Alla som generaliserar är idioter.
  • RiNan

Hon som har bloggen i mitt kök gör fina tårtor, hon finns i Västerås.

• Vaja

Var i Stockholm bor du? Jag bor i Bro (mellan Bålsta och Kungsängen)

Jag kan tänka mig att göra en Blixten-tårta till din son Glad

Kika in i min blogg: www.tartexperten.se. Där kan du se tidigare tårtor jag har gjort Glad

Om du inte redan löst sig vill säga.

• Pauly
    Vaja skrev 2011-12-20 14:42:06 följande:
    Var i Stockholm bor du? Jag bor i Bro (mellan Bålsta och Kungsängen)

Jag kan tänka mig att göra en Blixten-tårta till din son Glad

Kika in i min blogg: www.tartexperten.se. Där kan du se tidigare tårtor jag har gjort Glad

Om du inte redan löst sig vill säga.
    Nu har jag mailat typ 6 olika tjejer som gör tårtor,hehe

jag väntar till imorgon eller ikväll,får jag inget svar från dom eller om de inte kan så nappar jag gärna på ditt erbjudande

• Pauly

Hej hej

ville bara visa upp Tårtan den vart suuuper fin och var super god

Min son vart överlycklig!

• MHM

Av vem köpte du den? Pris? 

SUPERFIN! Min son fyller också år snart och den tårta jag tänkt baka känns plötsligt supertråkig! 

• Pauly

Jag köpte den av en tjej på nätet,hittade hennes blogg och mailade henne en förfrågan.

Hämtade upp den i östertälje,vi möttes halvvägs. Hon bodde längre söderut. Tårtan kostade 800kr och skulle räcka för ca 8 pers. Vi var typ 6,nästan tog två omgångar och då hade vi ändå halva kvar

JÄTTEGOD fyllning också. Hallonmousse och vitchokladmousse.

Hennes blogg är
    www.ohdearjenni.blogg.se

Hon gör många fina tårtor,rekommenderar varmt

Svar på tråden Blixten Mcqueen tårta,HJÄÄÄLP!!!