• Anonym (jm)

Supernörd?

En liten pinsam fråga.. Det är så att jag pluggar på högskola och nyss läst en så himla bra kurs, med riktigt bra och engagerade lärare som verkligen brytt sig och hjälpt och ja, varit helt enkelt skitbra. Jag skulle på nåt sätt vilja tacka dem för en bra kurs och för deras engagemang och funderar på att skicka ett mejl till dem. Kan man göra det eller är det supernördigt? :P

• Svar på tråden Supernörd?
  • Anonym (jm)

Ingen? :(

• Anonym (Ja)

Klart att man kan göra det! Uppskattar dem nog nu till jul! {#emotions_dlg.flower}

• IsDimma

Det är klart att man kan  
    Men om det är supernördigt eller ej vet jag faktiskt inte  

The less you open your heart to others, the more your heart suffers.
  • Anonym (jm)

Okej, tack för era svar :)

haha nördigt är det säkert, men tänker lite som (Ja) att de säkert blir glada :)

• Yolanda

Det är inte nördigt, de blir säkert glada, de tycker säkert det är kul med någon som delar deras intresse. Dessutom kan det vara en bra sak att komma bra överens med en del lärare, dels för att ha en mentor och dels för att en av dem kanske kan vara handledare i kommande examenprojekt ;P
    Har haft bra kontakt med en del lärare och det är toppen att kunna fråga dem massa saker, men det var väldigt bra stämmning i min klass och vi brukade hänga och parta med lärarna när vi var ute på excursioner. Flört 

Svar på tråden Supernörd?