• Pimey

Pälsskor/"moonboots" SÖKES!

Har rentav letat arslet av mig efter ett par pälsimiterade stövlar eller de sk "moonboots". Letat på varenda sida på internet snart men knappt några resultat. HM hade i år ett par såna stövlar jag ville ha men tror ni inte de blev slutsålda på en gång? Så finns det nu NÅGON vänlig själ på den här sidan som har ett par moonboots i strl 38-39 som vill bli av med dom skicka ett PM till mig!

• Svar på tråden Pälsskor/"moonboots" SÖKES!
  • straw2008

Zara har på barnavdelningen som de nu rear :0) de går upp till 39 tror jag. Ör moonboots som är klädda med fuskpäls på utsidan. Brun/grå/beige i färgen.

Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....
  • Pimey
    straw2008 skrev 2011-12-28 09:24:23 följande:
    Zara har på barnavdelningen som de nu rear :0) de går upp till 39 tror jag. Ör moonboots som är klädda med fuskpäls på utsidan. Brun/grå/beige i färgen.

Tack för tipset :D
  • 111211717

Sealife på Kungsgatan i Stockholm har sådana i skyltfönstret, det har jag sett.

• straw2008

De som är i fönstret på sealife är de från teckica jag tipsade om tidigare :0)

Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....
  • Pimey

Tack allesammans lyckades hitta ett par boots nu som jag köpt :D

• Coriander

Tips för framtiden: Kolla på Ebay (alltså den amerikanska sajten!) det man inte hittar där - det finns inte

• Pimey
    Coriander skrev 2011-12-29 14:10:06 följande:
    Tips för framtiden: Kolla på Ebay (alltså den amerikanska sajten!) det man inte hittar där - det finns inte

jo jag kollade där först, hittade riktigt fina skor där från USA samt Tyskland :) men nu hittade jag dessa så nu slipper jag köpa därifrån :P
Svar på tråden Pälsskor/"moonboots" SÖKES!