Ge mig tips på natt och dagkräm!
Jag brukar prova olika natt - och dagkrämer då jag ännu inte hittat någon absolut favorit. Använder som sagt en kräm till natten, en till dagen och har även börjat med en ögonkräm.
Vilka märken utav dessa använder ni och kan rekommendera? Hur dyra krämer köper ni? Det är ju en djungel därute som är hur stor som helst!
Jag tycker 500kr/burk är lite väl dyrt, max 150kr/burk känns rimligt för mig.
Har provat lite dyrare märken såsom Clinique tresteg och även någon kräm från Clarins. En gång vann jag en "svindyr" kräm från Carita. Konstigt nog tycker jag ingen av dessa "dyra" krämer var bättre än tex de olika Nivea-krämerna som finns, eller Aco-krämerna från Apoteket. Boots no 7 har jag också passat på att prova då det fanns en presentask men inte heller den kändes bättre än "budget-varianterna".
Just nu känns det som att tuben med Nive Soft (finns även som rund vit burk tror jag) är den som funkar bäst både sommar och vinter. Den återfuktar bra utan att lämna huden fet. Men på nåt sätt skulle det vara roligt att hitta en bra serie liksom, med både natt och dag och helst gärna ögonkräm också. Ge mig tips! Vad använder ni? (Jag är mellan 30 och 35, skulle inte säga att jag fått några större rynkor ännu, har blandhy som ibland känns torr men ibland också får kvisslor/finnar) Tack på förhand