• oOMayaOo

Bästa viktminskningsappen?

Jag skulle vilja ha tips om bra iPhoneappar där man kan räkna kalorier, lägga in måltider och viktmål, kroppsmått osv. Gärna gratisappar men jag betalar gärna för en riktigt bra app.

• Svar på tråden Bästa viktminskningsappen?
  • smultronflickan88

jag sökte på vikt i app store o fick fram en del,. min app som jag ladda ner va "whatapp" där skriver man in vad man äter o de man har tränat osv

• smultronflickan88

blev lite fel där. den hette bara så när man hade fått ner den, den heter, kaloriräknare

• oOMayaOo
    smultronflickan88 skrev 2011-12-20 17:00:18 följande:
    blev lite fel där. den hette bara så när man hade fått ner den, den heter, kaloriräknare
    Jag tror att det är den jag har. Är ganska nöjd med den men undrar om nån har erfarenheter av andra.
  • etc

ShapeUp club är bra tycker jag, lätt att fylla i. Finns som app samt som hemsida, de synkar med varann så du kan fylla i i vilken du vill, smidigt.

• etc

Gratisversionen räcker bra. 

• oOMayaOo
    etc skrev 2011-12-20 19:20:17 följande:
    Gratisversionen räcker bra. 
    Hur länge har du använt den? Jag har uppfattat det som om att gratisversionen inte sparar information mer än en månad.
  • etc

Jag började använda den i somras nån gång, uppdaterade mitt medlemskap, men tyckte inte att det gav något jag inte kunde vara utan (vatten och antal grönt eller nåt sånt tror jag det var). Var inte medveten om att att det påverkar hur länge informationen sparas. Jag går inte tillbaka mer än nån vecka.

Jag har inte använt programmet på ett tag, så jag loggade in nu för att kolla mitt medlemskap och såg då att det förnyas automatiskt om man inte säger upp det. Kan vara bra att ha koll på!

Varför inte testa det ett par veckor först och sen om du verkligen vill kunna spara så kan du uppdatera medlemskapet sen? 

Svar på tråden Bästa viktminskningsappen?