• Älsko

bröstförstoring vill ha en c-kupa

Idag har jag varit på en konsultation, och vi kom överens om 325 men jag tyckte det kändes lite + att de kommer bli lite mindre då jag lägger bakom bröstmuskeln. Men han insisterade på att de inte skulle se bra ut med större för sen hade han bara 400 och det kändes kanske lite för stort och inte 350 eller så. Jag vill verkligen ha en c-kupa och vet att det är individuellt. Men jag VILL inte ångra mig efter och tycka de är för små.. 
    Hur mkt har ni som opererat er lagt in och vad har ni för stl nu efter ?

• Svar på tråden bröstförstoring vill ha en c-kupa
  • Little Star

Jag har 275 ml koksalt, jag hade liten B, fick en D-kupa:)

• Little Star

Nu vid amning..en G kupa:(

• Nouba

Jag lade in 300 ml i varje bröst (hösten 2005) hade en nätt C-kupa och ville ha en full D.

Sitter nu här med 65FF i bh-storlek *morr*
    Har förvisso fått ett barn, men brösten blev redan från början större än vad både jag och plastikkirurgen tänkt oss.

Fråga mig inte hur/varför ^^

• Emmacornelia

jag har 450 i varje. hade typ två bröstvårtor innan ;) har nu D-kupa, ibland E. dom blev perfekta. är 1.67 lång o väger  60 kg (innan jag var gravid o nyförlöst,,,)

• JA77

Min bästa väninna var platt innan, opererade sedan in  325 cc. Storlek efteråt 70 E. Men det är verkligen inte så stort som det låter. 70  E = 75 D = 80 C = 85 B i kupstorlek. Det finns liksom inte "C-kupa", utan det beror ju på omkretsen.

• Flisan79
    JA77 skrev 2011-12-21 12:09:17 följande:
    Min bästa väninna var platt innan, opererade sedan in  325 cc. Storlek efteråt 70 E. Men det är verkligen inte så stort som det låter. 70  E = 75 D = 80 C = 85 B i kupstorlek. Det finns liksom inte "C-kupa", utan det beror ju på omkretsen.
    Håller med. Dessutom är tex 70 c (som jag har i normala fall) väldigt lite på mig som är 175 cm lång men kanske ganska bystigt på någon som är 150 cm lång. Allt handlar om propotioner. Vad är en c-kupa för dig?

Jag vill lägga in runt 400 cc och har som sagt redan c-kupa. Kopper nog ge en E-F kupa minst men en visuell D kupa. 
    En lite tillfällig blogg/hemsida www.nogg.se/glansitillvaron
Svar på tråden bröstförstoring vill ha en c-kupa