När började ni få symtom?
Ja som frågan lyder, är det ovanligt att inte få några symtom förrens några veckor in i graviditeten?
Ja som frågan lyder, är det ovanligt att inte få några symtom förrens några veckor in i graviditeten?
Mitt kom i vecka 7.
I mina två första graviditeter har jag inte haft några symptom alls, förrutom en växande mage. Var nyss gravid med en trea (gjorde abort) o då mådde jag sjuk illa från början,
6 dagar efter befruktning (Gjort ÄD därför vet jag exakt)
Första gången jag var gravid fick jag symtom ganska snabbt, kanske i vecka 4 eller nåt. Ont i magen, kissade hela tiden, ont i brösten...illamående. Denna gång började jag känna lite andra symptom i typ vecka 5-6, mest ont i brösten och illamående denna gång. Och foglossning....
ungefär v 7 började jag må illa, kände inte av nåt annat innan, inga ömmande bröst eller så
Jag har aldrig haft några tydliga symptom , inget illamående varken med sonen eller denna grav . Bara lite magkrångel och sug efter mat men det kom några veckor efter plus.
Jag har känt av det tidigt. Med båda mina graviditeter. Mänsverkskänla å illamående. Från vecka fem