17 månaders son äter inget :(
Hej hej
Sedan förra fredagen har min son som är 17 månader matvägrat. Han har smakat på maten men sedan skjuter han bort tallriken och visar att han inte vill ha mer.
Då han under den här hösten har varit sjuk så mkt har han matvägrat förut men då har det varit utav en anledning för att han varit riktigt sjuk men den här gången är han väldigt pigg o alert men äter inte.
Jag kan ju tillägga att han aldrig varit en pojke som druckit välling så inte ens det får han i sig. Jag har försökt med juice och mjölk så han får i sig vätska ivarjefall men han är också dålig på att dricka.
Han går på dagis och jag har pratat med personalen och de säger att han inte äter bra där heller.
Jag har försökt alla möjliga sätt bara sätta fram maten och vill han inte ha ta bort det ge honom det han tycker om inget hjälper. Han älskar vanligtvis frukt det äter han inte heller.
Imorse vaknade han och då hörde man hur hans mage kurrade men han åt ändå inte. Jag vet att de har olika perioder de äter mindre men jag känner mig väldigt stressad ändå över detta speciellt när det går så många dagar.
Hjälp hur ska jag göra?!